14th February 2015, 11:22
#2
1 out of 1 members found this post helpful.
Ai vorbit cu cineva de la enom sa-i intrebi care e buba? Understanding transfer status messages aici spune ca totul se face automat doar trebuie sa verifici mail-ul si sa confirmi, vezi ce adresa de mail ai la enom si verifica si folderul spam.
14th February 2015, 11:56
#3
2 out of 2 members found this post helpful.
Trebuie sa deblochezi domeniul si de asemenea sa renunti la privacy [daca ai] ca sa poti primi emailul de care vorbesc ei.
14th February 2015, 14:43
#4
1 out of 1 members found this post helpful.
Eu am patit la NumeIeftin ca adresa de contact pe care venea respectivul mail de la Namesilo, era a lor(Namecheap).
Adica, din 3 adrese(proprietar, administrativ si tehnic) cea necesara era a registrarului si nu a mea, n-am idee cum.
Am actualizat adresa, retrimis mail-ul de transfer, transferat in cateva zile - exact cum au promis.