Facebook a schimbat din nou algoritmul pentru News Feed. Prioritizeaza postarile prietenilor in detrimentul paginilor de afaceri! Din pacate, un Reach organic tot mai slab!
Facebook News Feed Reprioritizes Your Real Friends Above Pages | TechCrunch
Facebook a schimbat din nou algoritmul pentru News Feed. Prioritizeaza postarile prietenilor in detrimentul paginilor de afaceri! Din pacate, un Reach organic tot mai slab!
Facebook News Feed Reprioritizes Your Real Friends Above Pages | TechCrunch
Da am talk-ul praf si din ce in ce se duce pe apa sambetei...
Postat pe 18.04(ultima postare este):
abc.jpg
Mai incerc si sa vedem ce iese.
P.S Organic 100% bineinteles.
Fara semnatura.
Reach organic tot mai slab > posibilitatea de a apela la FB Ads tot mai mare!
subscriu ce a zis polo.
FB vrea sa vanda reclamele.
Bemm, nu mai "subscrie" atat si fa post-uri cu rost, ca vreau (ca restul) sa citesc comentarii folositoare atunci cand apas "New posts". Mersi.
Eu am citit in cateva locuri ca pentru pagini Facebook implementeaza si un algoritm de reciprocitate in sensul ca atunci cand socoteste ce expunere sa ofere postului unei pagini pentru news feed-ul unui anumit utilizator se uita, logic , la interactiunile trecute ale utilizatorului cu posturile paginii respective dar se uita si la interactiunile paginii cu posturile utilizatorului in ideea de a face ca administratorii paginii sa fie cat mai engaged cu publicul lor nu doar raspunzand la comment-uri si mesaje ci efectiv sa intre pe wall-ul anumitor utilizatori din fan base (probabil cei mai activivi/proeminenti) si sa dea si ei (in numele paginii) like, share , comment la post-uri. Ce parere aveti despre chestia asta?
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)