8th October 2010, 00:45
#3
1 out of 1 members found this post helpful.
Cum poti sa-l marchezi ca spam atat timp cat tu te-ai abonat la el? Dezaboneaza-te si scapi de ei. Nu te pune nimeni sa le suporti e-mailurile. Nu te-a pus nimeni sa te abonezi. Nu te-a bagat nimeni in lista lor de e-mailuri fara ca tu sa vrei, deci numai spam nu e.
8th October 2010, 01:01
#4
0 out of 1 members found this post helpful.
e mai simplu sa apesi butonul de spam, uneri unsubscribe nu are nici un efect, in plus nu esti abonat nu prea poti participa la concursuri si dastea, de cele mai multe ori nu te abonezi la ei, te inscri in profitshare si esti de acord cu termeni si conditile si sa primesti notificari ca nu ai cum altfel sa intri in reteaua de afiliere. si de acolo mare nebunie.
Acum o chestie foarte faine care nu stiu cum am activat-o, cautam un computer desktop sa-mi iau si m-am invartit pe site, si a doua zi adica alaltaieri cred vine un mail cu recomandari de desktopuri care sunt deja pe stoc in ploiesti, asta mi-a placut sincer.
8th October 2010, 01:31
#7
2 out of 2 members found this post helpful.
Eu cred ca exagerati. Nu-ti mai place de ei, te dezabonezi. In mare parte din timp suntem si noi de aceeasi parte cu ei si nu e prea placut sa te stii o persoana/companie corecta 100% si sa-ti ajunga mailurile in spam.
Referitor la titlu ... aici vorbim de marketing. Curizitatea e o slabiciune pe care marketerii o speculeaza cu succes.
Membru fondator al societății secrete
Afiliatti.