Eu consider ca SEO este ceva la ghici (sau cel putin in ultima vreme asa a devenit), si cred ca o mare parte sunteti de acord. Unii ne pricepem mai mult, altii mai putin, insa realitatea e ca nu exista o solutie general valabila pe care sa o aplici si sa poata fi replicata la infinit.
Daca faci 10 proiecte fix la fel, unele vor ranka, altele nu. Am testat de n ori in ultimii ani si am ajuns la aceasta concluzie.
SEO devine tot mai dificil de facut si rezista pe perioade tot mai scurte. De asemenea traficul din seo, asa cum ati spus si voi mai sus, incepe sa fie tot mai putin din cauza ca se trage tare pe adwords.
Pe unele nise unde produsele dispar repede de pe piata, e aproape inutil sa faci seo. Rankarea dureaza mult, costurile sunt mari, produsul dispare si ramai cu banii bagati in linkuri, content, si cu o gramada de timp pierdut.
In SEO trebuie sa te reinventezi mereu, de ajungi sa consideri ca esti nebun luptand cu morile de vant ("Nebunia e sa faci acelasi lucru in mod repetat dar sa astepti rezultate diferite."). Azi merge ceva, maine altceva, schimbarile sunt mult prea rapide incat sa iti poti face previziuni pe termen macar mediu, daca nu lung.
Strict parerea mea, dupa multi ani de munca in care m-am reinventat continuu si daca trag linie observ ca o foarte mare parte din bani s-au reintors in articole si linkuri (cred ca aproximativ 50%).
Ultima modificare făcută de edy12006; 29th April 2020 la 19:33.
Într-o zi, riscând, poți să rămâi fericit pentru toată viața !
Contează ce produci nu cine pretinzi a fi.