1 out of 1 members found this post helpful.
Depinde de finalitatea actiunii pe care o doresti. De exemplu daca vinzi ceva.
1. Faci Adwords pe "papuci" si pe "papuci ieftini marimea 42". Platesti pentru astea. Dar care converteste? Al doilea cuvant va fi mai rentabil. Daca nu faci Adwords poti sa faci SEO pe aceste cuvinte (cred ca la asta se refera 1nesco)
2. On site, dupa ce userul vine (fie ca e Adwords ori cautari naturale Google) e alta conversie, de ex daca scrii "Cumpara", "Adauga in cos" ai rezultate diferite
A scris Krumel pe blogul lui cateva articole.
Sursele de trafic sunt diverse si trebuie valorificata fiecare.
1 out of 1 members found this post helpful.
Cand vine vorba de PPC te raportezi la bugete versus conversii. Bagi 10 lei in reclama, speri sa scoti 11. Azi.
In functie de cuvinte cheie BID-urile difera, ceea ce inseamna ca bugetele se consuma diferite.
In SEO daca faci o campanie cum trebuie ai sanse sa iesi fara prea mari costuri la un spectru ma larg de cautari, daca ai continut. Nu doar azi, ci pe perioada mai lunga de timp.
In general, long tailul converteste cel mai bine in raport cu conversia. Pe PPC long tailul nu prea merita ptr ca uneori BID-ul poate ajunge destul de mare. Folosesti PPC ca sa il descoperi, dar SEO ca sa il acoperi.
Pe SEO costurile ar fi mai mici ptr ca mare lucru n-ar trebui sa faci, iti trebuie continut.
Sugestia mea e sa identificati cu PPC zonele convertibile si apoi sa le acoperiti cu SEO. Difera de la un cuvant cheie la altul.
Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.
1 out of 1 members found this post helpful.
E mai convenabil sa facem SEO pe cuvintele care convertesc, fiindca sunt deseori acele longtail care nu se aduc foarte greu in prima pozitie.
Din punctul meu de vedere, regula generala in alegerea cuvintelor care convertesc e sa faci tu o mica analiza asupra a ce cauta lumea pe internet, incerci sa iti dai seama care-s cuvintele de "call to action" apoi il pui si pe vecinu de la 3 care abia si-a luat computer sa dea un search pe Google in felul lui ..si vei ramane uimit
Se poate faca analiza cu usurinta si cu ajutorul unui counter precum analytics.
Un keyword care converteste, in nisa web design, este "firma web design" sau "web design profesional" - pur si simplu omul care face aceste cautari vrea un website sau vrea sa si-l reinoiasca pe actualul. Pe cand "web design" cauta multi - si din curiozitatea de a afla ce inseamna.
Cum Big G. iubeste sa vada cum un site primeste linkuri cu anchor text diferit, dar cuvinte din aceeasi nisa, natural vom optimiza site-ul atat pt cuvinte care convertesc, cat si pt cuvinte care aduc trafic, astfel, nu avem decat de castigat, zic eu.