Rezultate 1 la 9 din 9

Subiect: Intrebare despre cuvintele care convertesc

  1. #1
    Avatarul lui Sorin Frumuseanu
    Sorin Frumuseanu este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    63
    Data înscrierii
    2nd August 2005
    Locaţie
    Orsova
    Vârstă
    52
    Posturi
    3.946
    Putere Rep
    63


    Question Intrebare despre cuvintele care convertesc

    Nefiind specialist pe zona de ppc, cpc, conversii... cer ajutorul aici privind o intrebare pe care am pus-o unui prieten.

    Am avut o discutie privind traficul adus de expresiile cu trafic mare versus cuvintele care convertesc.

    Daca am inteles bine, faci o campanie Adwords si vezi de acolo ce cuvinte convertesc.


    In ideea asta:
    1. Nu e mai eficient sa optimizezi strict pe cuvintele care convertesc?
    2. Cuvintele care convertesc sunt aceleasi pe toata perioada anului sau mai sunt necesare campanii adwords pentru actualizarea lor?

    Mare multumire

    ps: Daca e cazul, rog un moderator sa mute la AdSense sau AdWords. Nu am stiut pe ce nisa e subiectul.
    Ultima modificare făcută de Sorin Frumuseanu; 6th March 2012 la 17:05.
    Credinta la institutiile specializate. Aici facem Servicii de seo
    Mi se spunea 1nesco

  2. #2
    Avatarul lui Alex Dumitru
    Alex Dumitru este deconectat Administrator
    Reputatie:
    62
    Data înscrierii
    20th April 2006
    Locaţie
    Pitesti / Bucuresti
    Vârstă
    35
    Posturi
    3.339
    Putere Rep
    62


    Implicit

    Eu nu am experienta prea mare cu Adwords, deci nu o sa vorbesc despre el.

    Dar discutia asta nu trebuie sa se rezume doar la Adwords, pentru ca si in SEO trebuie sa ne intereseze conversia.

    Din experienta mea, cuvintele cu cea mai buna conversie sunt cele "call to action". Sper sa nu incurc denumirile. Mai exact, sunt sanse sa ai o conversie mult mai buna pe cuvatul "cumpara paine" decat pe "paine". E clar ca omul cauta sa cumpere, deci daca landing page-ul si oferta il conving, probabil ca va cumpara. Cei care cauta "paine" sunt impartiti in multe categorii: unii vor sa stie cum se prepara, altii sa citeasca pe wikipedia despre ea, cativa vor sa cumpere etc.

  3. #3
    Avatarul lui Sorin Frumuseanu
    Sorin Frumuseanu este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    63
    Data înscrierii
    2nd August 2005
    Locaţie
    Orsova
    Vârstă
    52
    Posturi
    3.946
    Putere Rep
    63


    Implicit

    Tks Alex.
    Si vreo idee privind "studiul cuvintelor care convertesc"?
    Am inteles ideea omului: prefera Adwords decat sa bage bani in seo, fiind vorba de un magazin online. Toata stima.
    Tocmai aici incerc sa vad ce-s cu aceste cuvinte.
    Omeneste vorbind, fara vreun studiu, e firesc ca un "magazin (online) + produs" sa converteasca mai bine decat numele produsului, dar in felul asta te trezesti cu zero vizite pe site asteptand clientul ideal
    Ma documentez, tks de raspuns.
    Credinta la institutiile specializate. Aici facem Servicii de seo
    Mi se spunea 1nesco

  4. #4
    Avatarul lui evolution
    evolution este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    38
    Data înscrierii
    29th October 2006
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    997
    Putere Rep
    38


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Depinde de finalitatea actiunii pe care o doresti. De exemplu daca vinzi ceva.
    1. Faci Adwords pe "papuci" si pe "papuci ieftini marimea 42". Platesti pentru astea. Dar care converteste? Al doilea cuvant va fi mai rentabil. Daca nu faci Adwords poti sa faci SEO pe aceste cuvinte (cred ca la asta se refera 1nesco)
    2. On site, dupa ce userul vine (fie ca e Adwords ori cautari naturale Google) e alta conversie, de ex daca scrii "Cumpara", "Adauga in cos" ai rezultate diferite

    A scris Krumel pe blogul lui cateva articole.

    Sursele de trafic sunt diverse si trebuie valorificata fiecare.

  5. #5
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    100
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    48
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    100


    Implicit

    da ar fi mia eficient sa facem seo pe cuvintele care convertesc, eu inca nu am studiat tipul de cuvinte care convertesc, ca si aici trebuie sa fie niste reguli generale. de exemplu cu cat cautarea este mai precisa cu atat sansa de crestere conversie este mai mare
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

  6. #6
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    69
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    47
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    69


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Cand vine vorba de PPC te raportezi la bugete versus conversii. Bagi 10 lei in reclama, speri sa scoti 11. Azi.

    In functie de cuvinte cheie BID-urile difera, ceea ce inseamna ca bugetele se consuma diferite.

    In SEO daca faci o campanie cum trebuie ai sanse sa iesi fara prea mari costuri la un spectru ma larg de cautari, daca ai continut. Nu doar azi, ci pe perioada mai lunga de timp.

    In general, long tailul converteste cel mai bine in raport cu conversia. Pe PPC long tailul nu prea merita ptr ca uneori BID-ul poate ajunge destul de mare. Folosesti PPC ca sa il descoperi, dar SEO ca sa il acoperi.

    Pe SEO costurile ar fi mai mici ptr ca mare lucru n-ar trebui sa faci, iti trebuie continut.

    Sugestia mea e sa identificati cu PPC zonele convertibile si apoi sa le acoperiti cu SEO. Difera de la un cuvant cheie la altul.
    Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.

  7. #7
    Avatarul lui Sorin Frumuseanu
    Sorin Frumuseanu este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    63
    Data înscrierii
    2nd August 2005
    Locaţie
    Orsova
    Vârstă
    52
    Posturi
    3.946
    Putere Rep
    63


    Implicit

    Multumesc @evolution
    Exact despre asta e vorba.
    Mergand pe exemplul tau.
    Ok, in ianuarie cea mai buna expresie a fost "papuci ieftini marimea 42". Dar pe 12 luni? Dar anul viitor?
    in principiu sunt de acord cu nea Krumel, dar nu parerea mea conteaza ci a celor cu experienta.
    Vreau sa fiu total impartial pentu a alege cea mai buna solutie pentru clienti.
    Multumiri
    Credinta la institutiile specializate. Aici facem Servicii de seo
    Mi se spunea 1nesco

  8. #8
    Avatarul lui I.Alex
    I.Alex este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    27
    Data înscrierii
    16th November 2011
    Posturi
    147
    Putere Rep
    27


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    E mai convenabil sa facem SEO pe cuvintele care convertesc, fiindca sunt deseori acele longtail care nu se aduc foarte greu in prima pozitie.

    Din punctul meu de vedere, regula generala in alegerea cuvintelor care convertesc e sa faci tu o mica analiza asupra a ce cauta lumea pe internet, incerci sa iti dai seama care-s cuvintele de "call to action" apoi il pui si pe vecinu de la 3 care abia si-a luat computer sa dea un search pe Google in felul lui ..si vei ramane uimit
    Se poate faca analiza cu usurinta si cu ajutorul unui counter precum analytics.

    Un keyword care converteste, in nisa web design, este "firma web design" sau "web design profesional" - pur si simplu omul care face aceste cautari vrea un website sau vrea sa si-l reinoiasca pe actualul. Pe cand "web design" cauta multi - si din curiozitatea de a afla ce inseamna.

    Cum Big G. iubeste sa vada cum un site primeste linkuri cu anchor text diferit, dar cuvinte din aceeasi nisa, natural vom optimiza site-ul atat pt cuvinte care convertesc, cat si pt cuvinte care aduc trafic, astfel, nu avem decat de castigat, zic eu.

  9. #9
    Avatarul lui Sorin Frumuseanu
    Sorin Frumuseanu este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    63
    Data înscrierii
    2nd August 2005
    Locaţie
    Orsova
    Vârstă
    52
    Posturi
    3.946
    Putere Rep
    63


    Implicit

    Crede-ma ca nu am curaj sa apelez la vecini. Inca nu mi-am revenit din la socul de la cautare creioane cu taci si scrin.

    As vrea sa profit cat de cat de campania ppc in derulare (facuta de alta firma) si sa-i arat clientului avantajele reale din seo.
    Ultima modificare făcută de Sorin Frumuseanu; 6th March 2012 la 20:27.
    Credinta la institutiile specializate. Aici facem Servicii de seo
    Mi se spunea 1nesco

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Răspunsuri: 15
    Ultimul Post: 18th February 2012, 21:44
  2. Răspunsuri: 25
    Ultimul Post: 15th November 2009, 21:20
  3. Intrebare despre SEO si PR
    De Cristi G în forumul SEO Soft
    Răspunsuri: 10
    Ultimul Post: 22nd April 2009, 23:55
  4. intrebare despre < h 1 >
    De CristiC în forumul Client side
    Răspunsuri: 23
    Ultimul Post: 19th May 2008, 16:00
  5. intrebare despre cod
    De zgabu în forumul Continut web
    Răspunsuri: 4
    Ultimul Post: 15th December 2007, 13:43

Etichete pentru acest subiect

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •