Google minte multe. E ca BNR-ul la noi, cand iese Isarescu si zice sa pariem pe leu atunci e momentul sa convertesti tot in euro, ca sigur leul se duce in cap.
E normal sa minta, sa fie cat mai vagi, sa contrazica toate informatiile, doar vor sa-si protejeze algoritmul. Ideea e ca motorul google are componente mai vechi si mai noi, niciodata nu a fost rescris de la zero. S-au facut adaugiri pe vechea baza. Deci elemente care contau in trecut conteaza si acum, poate mai putin in unele cazuri, dar in nici un caz nu trebuie crezut google cand declara ca nu mai conteaza deloc.
De exemplu desi se pretinde ca nu mai conteaza, pot spune cu siguranta ca keywordul in domeniu si titlul paginii inca sunt factori importanti.
Page rankul, ala actual de pe servere conteaza. PR-ul afisat de toolbar e doar ca sa-ti faci o idee cam in ce interval te situezi. Insasi impartirea in 10 intervale si inegale face dificila o estimare corecta a PR-ului real. Dar e ceva, decat deloc e bun si asta. E bun mai ales sa-ti evaluezi concurenta, sau daca merita sa iei un link pe un site.
Those were fast strange times and we worked in fast strange ways.