Rezultate 1 la 10 din 10

Subiect: Cochetez cu ideea urmatorului test ...

dascalescu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    41
    Data înscrierii
    19th August 2006
    Posturi
    364
    Putere Rep
    41

1 out of 1 members found this post helpful.

Implicit Cochetez cu ideea urmatorului test ...

Ma bate gandul sa fac urmatorul test:
    1. Cumpar 50 de domenii .com de la diversi registrari cu privacy whois, domenii care sa contina numele (imaginar) al unor persoane. Ceva de genul tinasmith.com , marywhite.com (exemplele sunt absolut imaginare, nici nu stiu daca exista site-urile astea, sunt pur si simplu inventate de mine acum pe loc, nu incercati deci sa le vizitati daca cumva exista sunt irelevante). Le gazduiesc pe 50 de conturi de shared hosting diferite
    2. Creez pe ele niste bloguri personale, nu ceva extraordinar , maxim 10 articole in care sa scriu ca fac fitness de placere, gatesc prajituri delicioase etc ; le fac frumos, sa arate bibilite, aranjate, cred ca o sa platesc ~ 50$/blog;
    3. Incep sa le construiesc backlinkuri. Aici e cheia de bolta. Eu cred ca fiind ceva super personal, n-o sa intampin absolut nicio problema in a-mi fi aprobate nici blog comments in high authority blogs, nici guest posting, nici inscrierea in vreo resursa web din astea mai belicoase unde iti este verificat la sange site-ul inainte de aprobare;
    4. Dupa 6 luni de lucru, ar trebui ca fiecare din cele 50 de domenii sa fie bine infipte pe picioare si sa aiba putere, tintesc spre PR 2-3, MOZ DA>25, Majestic TF & CF > 20
    5. O data ce au fost verificate si au vazut ca e blog personal, nu cred ca le mai verifica nimeni ulterior, asa ca pot sa incep sa ma folosesc de aceste 50 domenii pentru a imi publica articole care sa-mi impinga /promoveze money-site-uri.