Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 14

Subiect: Intrebare

Duca Adrian este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    23
    Data înscrierii
    13th November 2013
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    45
    Posturi
    52
    Putere Rep
    23

Post Intrebare

Salut,

Sunt incepator intr-ale "meseriei" si doresc sa invat cum sa imi imbunatatesc cunostintele despre seo. Am un site si as dori sa invat usor-usor secretele "meseriei".

Am o citat o carte aparuta la editura MeteorPress ... banuiesc ca pentru cei un pic mai experiementati decat mine poate parea cam ciudat sa "citesti" despre SEO ... am observat ca majoritatea au invatat prin incercari repetate.

"Jucandu-ma" cu un blog pe Tumblr mi-a venit ideea sa fac un (mini)blog despre SEO , ca sa pot intelege mai usor volumul mare de informatii noi, mai ales cele din cartea despre care vorbeam mai sus.

As dori sa intreb daca este OK sa public pe blogul ala unele informatii utile de pe forumul asta .. sau altele ?

Poate afecta in vreun fel lucrul asta , pozitionarea pe Google a acestui forum ... sau altora?

Unele informatii publicate pe diverse subiecte sunt destul de interesante pentru un incepator ca mine si mi-ar prinde bine o mai buna structurare a lor.

Nu intentionez neaparat sa dau copy-paste. Sunt mai mult interesat sa inteleg informatiile de le posteaza utilizatorii mai experimentati. Mie personal unele lucruri sunt mai greu de inteles...sunt si destul de nou in domeniul asta.

Daca incalc cumva regulamentul forumului asta, pot da oricand jos informatiile neconforme.

Multumesc mult si mi-ar prinde bine pareri despre intrebarea/nedumeririle mele.

Dan
    Dan este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    111
    Data înscrierii
    17th November 2004
    Locaţie
    Cluj
    Posturi
    3.358
    Putere Rep
    111

Implicit

Cred ca cea mai buna metoda sa inveti bine un lucru este sa-l explici altora.