Am câteva întrebări legate de administrarea unei proprietăți în Booking .com. Presupun că sunt persoane care au setat și/sau administrează câte un cont pentru vreun prieten.
Cineva m-a rugat să îi setez un cont pentru proprietatea lui (o casă cu un dormitor și un living + restul: baie, bucătărie etc.).
1. M-am grăbit și la adresă [cred că] am uitat să trec numărul de la casa lui. Nu e mare strada, dar...
Știu că trebuie să primească un cod de verificare prin poșta clasică, ar avea ceva avantaje dacă ar valida astfel. Nu am găsit cum să modific. Ce variante am?
a) se poate de la rubrica... (ar fi ciudat ca să trimită codul de verificare la adresa X și apoi proprietarul să modifice cu adresa Y, dar...);
b) sună la suport să modifice ei și să trimită un nou cod de verifcare la adresa completă;
c) șterge proprietatea din cont și creeaz-o la loc.
2. La modalitate de plată folosind wizzard-ul n-am avut decât plata cu cardul, nu și plata cash la proprietate. Se poate seta (să mai caut) de la început sau pentru conturile noi se poate doar astfel o vreme (până când booking se convinge de seriozitatea proprietarului)?
Update 1:
Am șters proprietatea (am programat pentru a fi eliminată) și am creat una identică, la rubrica stradă și număr am selectat din lista de sugestii strada și la sfârșitul ei am adăugat numărul, la finalul procesului îmi apare pe două rânduri
"Numele proprietății
Strada [fără numărul imobilului la sfârșit]".
Așa trebuie să fie sau greșesc undeva (m-am uitat de 7 ori când am completat formularul a doua oară)?
Update 2: Proprietatea nu e în România.