Combinatia de site lenjerie sexy + fotograf + returnare in 10 zile e dezastruasa (pentru site).
Combinatia de site lenjerie sexy + fotograf + returnare in 10 zile e dezastruasa (pentru site).
Caut cu jingle.ro.
La nivelul lui 2007-2008 habar nu avea nimeni de retur. Aveam listat pe siteuri la termeni si conditii, dar nu cred ca erau 1% cereri de retur. Acum clientii s-au mai informat si constat ca majoritatea cunosc doua aspecte si se informeaza: daca pot returna si daca pot verifica la livrare. Deci ascunderea acestei facilitati iti afecteaza conversia. Am mai spus intr-o discutie anterioara, am avut o crestere importanta pe funnel din checkout in thankyou cu simpla fraza: "Beneficiati de garantie retur indiferent de motiv".
Eu analizez sa introduc si verificarea la livrare, dar costurile sunt enorme din pacate iar adaosul si media per comanda este descurajant, cel putin pentru moment. Dar chiar as incerca 15 zile sa ofer aceasta facilitate pentru a putea masura impactul, asteptarile mele fiind de minim 20% crestere in conversie, cel mai probabil spre 25-30%. Livrarea cu verificare la fan duce la vreo 23 lei in conditiile in care majoritatea magazinelor de fashion solicita 15 lei curier, ceea ce inseamna ca "subventioneaza" pentru client din costurile de livrare, chiar daca lucreaza cu variante ieftine, desi, sub 18 lei eu nu am gasit ( colet 1kg pe tara cu ramburs 100 lei ). E posibil sa gasesc un echilibru in a mari un pic preturile per produs ca sa subventionez din cost, dar sa fac mai intai un test.
Depinde foarte mult de ce vinzi. Am un client care vinde articole pentru bebelusi, iar in luna martie a avut cele mai multe retururi, dar la produsele mai ieftine. In general rezolva nevoile clientilor inainte de a se ajunge la retur.
Un alt exemplu: Vinzi un produs care costa 500 de lei si cantareste 30 kg. Iti dai seama ca vrei sa-l returnezi. Din suma asta primesti inapoi valoarea fara taxele de transport. La 30 kg probabil o sa platesti ca sa returnezi produsul inapoi vreo 60 de lei + vreo 25-30 Lei contravaloarea transportului spre tine si uite asa ai pierdut aproape 100 de lei. Eu personal cand cumpar un produs, ma documentez atat timp pana cand stiu ca e ce-mi trebuie si pun 100 de intrebari daca e nevoie, ca sa nu am de returnat. Nu cumpar doar de dragul de a-mi face cateva poze cu produsul si de a-l returna pe motiv ca nu-mi place.
Revinind la subiect, nu prea ai cum legal sa ii ascunzi drepturile cumparatorului de retur. Un site fara termeni si conditi, livrare, despre companie si conditii de retur, nu se numeste magazin online si e demn de controale.
Iarasi, personal cand fac o comanda pe un site de unde n-am mai comandat ii cam verific footer-ul pentru paginile astea de care ziceam.
Atentie, legea te obliga ( ca si comerciant ) sa returnezi inclusiv taxa de transport. Singurele cheltuieli care le suporta clientul sunt cele de retur, iar aici, din nou, nu ai voie sa ii impui cum anume sa ti returneze (posta, ce curier, etc ). De asemenea produsul poate fi purtat/folosit si fara ambalajul original. In cazul in care refuzati retur din motive de gen si va reclama la ANPC veti avea surprize
Deci legea nu cumva spune ca un produs poate fi returnat numai in conditiile in care poate fi revandut ca si nou?
show me
nu, nu spune asa ceva. am discutat si eu cu o tanti de la anpc care mi a confirmat cele de mai sus. Informatii foarte bune despre retur: returnare si contravaloare curier, despre produse folosite, mai multe raspunsuri.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)