Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 13

Subiect: Despre web designe

Cristi94 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    27
    Data înscrierii
    24th July 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    31
    Posturi
    34
    Putere Rep
    27

Implicit Despre web designe

Salut! sunt incepator in ale programarii, am mai scris asta, incerc sa imi creez si eu pentru prima data un site, ceva simplu, dar nu stiu cum sa fac cu designe-ul...
    Am cateva intrebari pentru voi...
    1. Un site poate fi creeat fara designe?
    Adica eu scriu in html intr-o pagina, o fac sa arate acceptabil, dar...nu am vazut niciodata un site fara designe...d-asta intreb.
    2. Pot gasi pe internet un designe gratis? oricum ar fi el, cel mai urat, nu conteaza...doar sa il folosesc in cazul in care raspunsul la intrebarea anterioara este: orice site trebuie sa aiba un designe...
    3. In caz ca raspunsul la intrebarea 2 este pozitiv, daca puteti lasati-mi va rog un pont, unde-l pot gasi, si, explicati-mi va rog cum se pune intr-o pagina web...banuiesc ca e un cod html care se scrie la fel ca restul site-ului in notepad...

Si ultima rugaminte: am si eu domenii in care sunt "expert" cum sunt aici administratorii sa spunem...stiu cum e cand vine un incepator si pune niste intrebari banale...imi imaginez ca aceste intrebari au niste raspunsuri pe care voi poate nu le-ati cautat niciodata, sau poate doar la inceputul inceputurilor...va rog nu fiti rautaciosi!!! vreau si eu sa invat n-am gasit nimic in cautarile pe google. Daca topicul meu deranjeaza, mai bine il stergeti fara vreo explicatie decat sa imi atrageti prea mult atentia...multumesc anticipat

Dan
    Dan este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    111
    Data înscrierii
    17th November 2004
    Locaţie
    Cluj
    Posturi
    3.358
    Putere Rep
    111

Implicit

Nu pot sa iti sterg postul, asa ca te intreb: ce e ala "designe"? Adica ce intelegi TU prin cuvantul asta?
    Multumesc