26th October 2013, 17:39
#21
1 out of 1 members found this post helpful.
Am cerut si eu la un moment dat (acum vreun an) prin email un feed de la emag pentru jingle.ro si n-am primit nici un fel de raspuns. Nu mi-am mai batut capul pentru ca am multe alte magazine care vand acelasi lucru, deci n-ar fi adus o atat de multa valoare.
Ar fi fost interesant macar un raspuns.
27th October 2013, 08:59
#25
27th October 2013, 17:23
#28
4 out of 4 members found this post helpful.
Postat în original de
LensFlare
Eu personal nu sunt de acord cu acestea, poate doar cu un control strict care sa nu permita site-uri facute prin agregarea continutului magazinului online. Am vazut doar doua proiecte in .ro ce folosesc feed-urile pentru a aduce un plus de informatie, restul sunt spam site-uri.
Cred ca discutia este mai complexa, iar "plus valoare" nu are o explicatie foarte generalista.
Eu am:
- un site de reduceri, este spam site? Clientii (userii) mei cauta doar produse la reducere, deci le aduc "plus valoare", alegand doar produsele la reducere.
- un comparator de preturi, este spam site? Clientii mei cauta sa compare si sa cumpere la cel mai mic pret, deci le aduc "plus valoare" oferind posibilitatea de comparare.
- un site de reviews, este spam site? Toata lumea spune ca NU, pentru ca adauga content. OK, adauga content, dar in cele doua cazuri de mai sus, eu creez aplicatii (soft) pentru import, comparare, update, etc. Deci creez (adaug) ceva produselor.
Si lista poate continua.
Atata timp cat site-ul meu genereaza trafic (vanzari), este un site ok. Daca google il considera spam, sa-l penalizeze, dar magazinele isi ating scopul, folosind site-ul meu de afiliere.
Un site bun, rankeaza, iar daca nu rankeaza are trafic de calitate (cumparatori). Daca nu are nici pozitii si nici trafic, inseamna oare ca nu este un site bun?
Daca am 100 de site-uri de afiliere si sunt spam site, nu rankeaza, nu au trafic, cat crezi ca le pot intretine?
Cred ca decizia de a "penaliza un spam site" nu este a magazinului, sau a retelei de afiliere, cat a clientului(cumparator). Daca el decide sa cumpere dupa un click intr-un "spam site", inseamna ca poate totusi nu este chiar un "spam site"
Asta cu "sa moara si capra vecinului" nu cred ca-si are sensul.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.