Rezultate 1 la 5 din 5

Subiect: Centrul de Revizuire a Anunţurilor

  1. #1
    Avatarul lui Vladucu
    Vladucu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    32
    Data înscrierii
    21st April 2007
    Locaţie
    Pascani
    Vârstă
    34
    Posturi
    140
    Putere Rep
    32


    Implicit Centrul de Revizuire a Anunţurilor

    O noua unealta pentru Google Adsense.
    Centrul de analizare a anunturilor este un instrument nou pentru editori care va da posibilitatea sa permiteti sau sa blocati anunturi precise cu afisare în functie de plasare, oferindu-va mai multa transparenta si mai mult control asupra anunturilor cu afisare în functie de plasare care apar pe site-urile dvs. Puteti alege atât sa permiteti sau sa blocati grupuri de anunturi si agenti de publicitate individuali, cât si sa filtrati anunturile dupa tip.

    Când blocati anunturile în Centrul de revizuire a anunturilor, va trebui sa furnizati motivul pentru care blocati grupul de anunturi sau agentul de publicitate. Utilizam aceste informatii pe plan intern pentru a îmbunatati produsele si a le comunica agentilor de publicitate, pentru a-i ajuta sa îsi îmbunatateasca propriile campanii. Acest feedback le ofera agentilor de publicitate o perspectiva mai buna, pentru a crea anunturi relevante pentru site-ul dvs. Daca optati pentru Centrul de analizare a anunturilor, ne permiteti sa înstiintam agentii de publicitate ca le-ati blocat anunturile si sa le comunicam motivul dvs.

    Dupa ce activati Centrul de analizare a anunturilor, veti avea doua optiuni disponibile pentru analizarea anunturilor: permisiunea automata sau examinarea manuala. Va recomandam sa alegeti permisiunea automata pentru toate anunturile agentilor de publicitate în care aveti încredere si sa verificati cât mai des posibil toate celelalte anunturi care apar. Retineti ca, dupa ce veti opta pentru Centrul de analizare a anunturilor, veti vedea numai anunturile directionate spre site-ul dvs. de când ati optat. Ar trebui sa vedeti anunturile directionate anterior în compartimentul de permise dupa o zi sau doua.

    Datorita limitarilor de backend, nu putem accepta site-uri cu mai mult de 100 de proprietati Web asociate (de exemplu, de gazduire sau site-uri de blog). Daca, pe viitor, contul dvs. va fi asociat cu un astfel de site, este posibil sa va dezactivam accesul la Centrul de analizare a anunturilor. Daca aveti întrebari suplimentare, va rugam sa contactati managerul dvs. de cont.
    Aceasta optiune se poate activa din tab-ul Configurare AdSense --> Filtrul pentru anunţurile competitorilor --> Centrul de analizare a anunţurilor
    Imagini atașate Imagini atașate
    Ultima modificare făcută de Vladucu; 10th April 2008 la 20:14.

  2. #2
    Avatarul lui catalindeva
    catalindeva este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    31
    Data înscrierii
    1st January 2008
    Posturi
    118
    Putere Rep
    31


    Implicit

    Nu este atat de utila pentru noi editorii. Cred ca mai de graba ajuta pe agenti de publicitate.

  3. #3
    Avatarul lui mariuslmm
    mariuslmm este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    32
    Data înscrierii
    30th April 2007
    Locaţie
    Craiova - Romania
    Vârstă
    44
    Posturi
    289
    Putere Rep
    32


    Implicit

    La prima vedere eu zic ca este foarta utila. Astazi am vazut si eu aceasta optiune. Poti bloca anunturile de apar pe site in diverse locuri. Astfel pot sa blochez anunturile care nu mi se par relevante pentru siteul meu, sau cele care consider ca sunt prost platite.

    Mai mult, acel motiv de blocare pe care il dai ajunge exact unde trebuie. Preconizez o crestere a castigurilor din adsence.

    Deabia astept sa aflu mai multe. Astept sa imi apara ceva in cont la "Centrul de analizare a anunturilor" ca doar ce lam activat.

  4. #4
    Avatarul lui eugen
    eugen este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    28th August 2006
    Locaţie
    RO
    Posturi
    436
    Putere Rep
    34


    Implicit

    @mariuslmm, confunzi "Centrul de analizare a anunţurilor" ( Ad Review Center ) cu "Filtrul de reclame competitive" ( Competitive Ad Filter ).

    Filtrul de reclame competitive îţi permite să blochezi anumite reclame pentru a nu apărea pe situl / siturile tale.

    În schimb, folosind Centrul de analizare al anunţurilor poţi bloca anunţuri care au fost targetate special pe situl tău.

  5. #5
    Avatarul lui mariuslmm
    mariuslmm este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    32
    Data înscrierii
    30th April 2007
    Locaţie
    Craiova - Romania
    Vârstă
    44
    Posturi
    289
    Putere Rep
    32


    Implicit

    Ma gandeam eu ca e prea frumos ca sa fie adevarat.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Importanta tag-urilor
    De mamulea în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 10
    Ultimul Post: 28th March 2009, 14:22
  2. cum opresc incarcarea pdf-urilor
    De enisal în forumul Utile
    Răspunsuri: 9
    Ultimul Post: 30th January 2008, 18:52

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •