Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 14

Subiect: Promovare pe facebook salon de infrumusetare

  1. #1
    Avatarul lui CalinB
    CalinB este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    24
    Data înscrierii
    20th January 2014
    Posturi
    441
    Putere Rep
    24


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit Promovare pe facebook salon de infrumusetare

    Buna ziua,

    Vreau sa ma ajutati cu niste idei de promovare a unui salon de infrumusetare, pe facebook.
    Ma gandesc la facebook ads, dar nu stiu exact care sunt cele mai bune solutii.

    Sa folosesc "page likes" sa strang cat mai multe like uri targetate, iar apoi sa organizez concursuri in genul: like & share si poti castiga o manichiura gratis, vino cu 3 prietene si beneficiezi de o coafura gratis, la 5 coafari ai 1 gratis...

    Sa folosesc "Page Post Engagement" si sa pun bannere cu: promotiile primaverii, reduceri mari, etc...


    Alte sugestii?
    Multumesc

  2. #2
    Avatarul lui Adryan
    Adryan este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    14th January 2014
    Vârstă
    37
    Posturi
    12
    Putere Rep
    0


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Salut,

    In primul rand invita toti prietenii de pe profilul personal sa dea like la pagina.

    Daca ai un site pe care vine trafic decent poti sa adunci like-uri. De exemplu poti sa setezi o fereastra sa se deschida pentru vizitator cu mesajul "Like la pagina noastra de facebook si primesti un voucher de reducere". Dupa ce da like apare un mesaj in care ii ceri sa introduce emailul unde trimiti cuponul. Astfel impusti 2 iepuri dintr-un foc, sau cum era vorba aceea: adunarea de like-uri si o baza cu emailuri spre care poti trimite newslettere cu diferite oferte si idei de infrumusetare. Emailul este foarte targetat pentru ca sunt de acord sa primeasca mesaje de la tine.

    Ideea cu concursurile este si aceea foarte buna.

    Referitor la facebook ads... s-au facut ceva studii in strainatate si s-a dovedit ca nu sunt prea targetate, se afiseaza la foarte multe persoane care nu sunt din tarile dorite sau nu respecta diferite filtre. Voi revenii cu ceva daca s-a schimbat situatia.

    Alta idee, dupa ce ai adunat cateva like-uri pe pagina, sa scrii diferite articole despre infrumusetare, sa postezi video-uri folositoare, la care persoanele sa dea Share. Astfel vor vedea si alte persoane serviciile pe care le oferi.

    Daca mai ai intrebari iti raspund cu placere

  3. #3
    Avatarul lui matei
    matei este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    42
    Data înscrierii
    6th October 2010
    Vârstă
    36
    Posturi
    888
    Putere Rep
    42


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Fiind direct implicat in asa ceva, iti pot spune ca like-urile si share-urile nu aduc lume la salon, sau cel putin, nu lume care sa plateasca. Am 2 concursuri la activ cu ajutorul unui coleg de aici si nu pot sa spun ca au venit multi clienti. Mai mult, salonul a apelat la 1-2 bloggerite de fashion destul de cunoscute, carora le-a oferit cam tot ce au vrut ele si ghici ce? Rezultatele au fost aproape 0.

    In schimb, stii ce a mers foarte bine? Sedintele foto profesionale realizate cu concepte atractive, iesite din peisagistica obisnuita a saloanelor atrag like-uri, share-uri naturale. In plus, in cazul saloanelor de frumusete, promovarea se face word-to-mouth si aici pot sa iti dau multe exemple concrete.
    Ma ocup si cu testare manuala/automata.
    PS:Vand advertoriale ieftine pe site cu profil medical.

  4. #4
    Avatarul lui Eradu
    Eradu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    35
    Data înscrierii
    20th August 2010
    Posturi
    619
    Putere Rep
    35


    Implicit

    Daca nu poate fi targetat pe zona nu are cum sa ajute nimic, mai bine te concentrezi pe promovare offline cum zice si matei.

  5. #5
    Avatarul lui platonix
    platonix este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    8th July 2013
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    36
    Posturi
    12
    Putere Rep
    0


    2 out of 2 members found this post helpful.

    Implicit

    Salut, am cont din vara dar inca nu m-am incumetat sa postez pana acum. Cred ca iti pot da niste sfaturi destul de bune vis-a-vis de salonul tau de infrumusetare.
    1. Renunta la ideea de concursuri, majoritatea care participa isi ocupa timpul cu vanatul de concursuri pe Facebook si in proportie de 95% nu vor reveni la salonul tau.
    2.Targetare destul de precare (cel putin din experienta mea), degeaba ii filtrezi in functie de preferinte si like-uri din moment ce sunt conturi care au mii de like-uri la absolut orice ( am incercat o targetare corporate prin varsta si domeniul de interes dar din pacate m-am ales cu 300 de casnice care prefera ziarul financiar, HP Romania, Heineken etc...)
    3.Daca as fi in locul tau as proceda in felul urmator: Cauta 3-4 asa zise vedete de carton de la televizor ( au foarte multe fete care le urmaresc si doresc sa ajunga ca ele ) ofera-le un tuns/vopsit/manichiura gratuita in schimb la 3-4 poze pe facebook. Efectul de turma se va instaura iar fetele mai putin fericite care vor sa ajunga ca "celebrity whore-ul" pe care il urmaresc pe retelele sociale vor veni la tine la salon sau cel putin vei dai mai mult randament asa in comparatie cu reclama platita. Daca mai punem la socoteala ca nu te costa prea mult schema asta Barter eu zic sa incerci si sa ne lasi un feedback.
    Mult succes si sper ca am fost de ajutor !
    Dan Platon

  6. #6
    Avatarul lui Cristiann
    Cristiann este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    6th February 2014
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    39
    Posturi
    8
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Salut,

    Facebook-ul ofera cateva optiuni interesante de targhetare printre care sexul, varsta si locatia care te pot ajuta in promovarea salonului. O greseala (din punctul meu de vedere) se face atunci cand pagina de FB este transformata intr-un canal de vanzare. Cum spunea si Matei mai sus, o pagina de FB care se bazeaza pe prezentare, pe vizual si pe un continut cat de cat calitativ poate atrage like-uri. Asta nu inseamna ca nu este loc si de cate o oferta sau promotie... dar subtire

    Din punctul meu de vedere, promovarea unui salon ar trebui sa targheteze cat mai bine potentialii clienti care locuiesc in zona, asta intr-o prima faza. Nu ai specificat din ce oras este salonul dar sa presupunem ca se afla in Drumul Taberei din Bucuresti, atunci nu prea are rost sa cheltuiesti bani pentru a atrage like-ul cuiva din Voluntari.

    Fa-ti pagina de FB pentru salon dar incearca sa aduci clienti impartind flyere in zona, in cutii postale, etc. Eu m-as gandi cum sa ii conving pe clienti sa dea check-in, sa vada prietenii lor unde au fost. Sa isi faca un selfie cu noua coafura, orice Poate suna haios dar este o metoda mult mai putin agresiva prin care sa afle lumea despre tine. Probabil ca majoritatea clientilor sunt femei, nu uita ca ele vorbesc intre ele despre astfel de lucruri. Calitatea serviciilor este un esentiala. Ai nemultumit pe cineva, sunt sanse ca nu una, ci mai multe persoane sa nu mai calce in salon.

    Si Google-ul este o solutie buna pentru ca oamenii cauta ceva atunci cand au nevoie de lucrul/serviciul respectiv. O campanie pe search bine targhetata poate aduce clienti la salon. Fa un sqeeze page si ofera un mic discount celor care vin din cautarile de pe Google. Incearca sa le iei adresa de e-mail si sa trimiti newslettere cu noutati si oferte.

    Revenind la Facebook, eu nu iti recomand sa faci concursuri de like&share. Vei primi multe, dar de la oameni care fac din asta un mod de viata sau de la tot felul de cautatori de maruntis. Problema este ca atunci cand tu vei posta ceva nou, algoritmul FB face ca mesajul tau sa ajunga la un procent foarte mic de fani. Daca tu ai 2000 de fani stransi prin like&share si 100 de fani "naturali" sansele ca postarea ta sa ajunga la cei 100 cu adevarat interesati sunt mai mici. In concluzie, mai bine 100 si buni decat 2000 care s-au bagat doar ca s-a dat ceva. Parerea mea si experienta mea...

    Ca si optiuni de promovare pe FB as recomanda boost post targhetat. Dar nu exagera, fa cateva teste, vezi ce se intampla, ce tip de comunicare prinde mai bine. 3-400 de lei sunt suficienti ca buget pentru asa ceva. Si nu uita ca FB nu este canal de vanzare, ci doar un loc unde oamenii sa afle despre serviciile tale si sa comunici cu ei prin postarile tale. E greu sa-i faci "sa vorbeasca", dar macar incearca Ah, si NU cumpara fani, este inutil din punct de vedere al business-ului. Tu ai o afacere locala, concentreza-ti toate eforturile in a transforma in clienti persoane care locuiesc in zona si nu arunca cu bani in a aduce mii de like-uri de la persoane care nu vor calca niciodata in salon.

  7. #7
    Avatarul lui matei
    matei este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    42
    Data înscrierii
    6th October 2010
    Vârstă
    36
    Posturi
    888
    Putere Rep
    42


    Implicit

    [QUOTE=platonix;290347
    Cauta 3-4 asa zise vedete de carton de la televizor ( au foarte multe fete care le urmaresc si doresc sa ajunga ca ele ) ofera-le un tuns/vopsit/manichiura gratuita in schimb la 3-4 poze pe facebook. Efectul de turma se va instaura iar fetele mai putin fericite care vor sa ajunga ca "celebrity whore-ul" pe care il urmaresc pe retelele sociale vor veni la tine la salon sau cel putin vei dai mai mult randament asa in comparatie cu reclama platita.
    [/QUOTE]

    Nu cred ca tine. Depinde mult si care e target-ul salonului. Daca se vizeaza clientela bogata, care este capabila sa dea 150 de lei pentru un tuns si un aranjat (sunt vreo cativa oameni prin Cluj - vorbesc de Cluj, fiind direct implicat - care iau banii astia), atunci iti pot garanta ca oamenii astia nu stau pe facebook. Pustoaicele, cu cateva exceptii, nu au bani de saloane de fite, mai ales daca vorbim de saloane care folosesc brand-uri precum L'Oreal sau Wella.

    Daca se vizeaza clientela obisnuita, cu posibilitati medii, cred ca ai investi mai degraba in fidelizarea ei. Ai nevoie de oameni cu bani, dispusi sa plateasca pretul cerut, si care sa revina frecvent in salon. Poti sa le obtii adresele de mail lejer (eventual cu promisiunea unor discount-uri), poti sa le oferi discount-uri daca mai aduc oameni in salon &so on.

    Pe parte de promovare, cum ziceam in postul anterior, iti recomand sa postezi creatii proprii. Asta implica poze cat mai profesionale, creatii originale si iesite din comun. Oamenii nu vor sa vada poze cu cafele pe facebook, vor sa vada ca cei care vin la salon merita banii ceruti. Ai fi surprins in acest sens sa vezi efectele unui shooting facut profi.
    Ma ocup si cu testare manuala/automata.
    PS:Vand advertoriale ieftine pe site cu profil medical.

  8. #8
    Avatarul lui Cristiann
    Cristiann este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    6th February 2014
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    39
    Posturi
    8
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Platonix, e riscant, dar m-a amuzat ideea ta (nu intr-un sens rau) pentru ca mi-am amintit cum trec eu zilnic pe langa un salon de bronzare care are deasupra intrarii un banner cat balconul cu Bianca Dragusanu bronzandu-se. Este un fel de all-in pentru ca in felul asta cam renunti din start la o parte a potentialilor clienti si nici nu stii daca printesele chiar vor veni la salonul tau.

    Ideea este ca orice poate merge, eu cunosc o astfel de afacere (tot un salon) in mijlocul Bucurestiului. Oamenii au salon de vreo 20 de ani, nu au avut niciodata site, pagina de facebook, anunturi. Nici macar un banner la intrare nu au. Absolut nimic, doar o carte de vizita cu numarul de telefon, adresa si numele salonului. Le merge extraordinar pentru ca au 2 tipuri de cliente: femei de cariera si femei intretinute cu bani grei de diversi sponsori. Servicii foarte bune, discretie si preturi mari care tin la distanta orice persoana cu venituri medii-maricele, care ar putea strica privelistea daca nu lasa in cuier o poseta si o haina de firma.

  9. #9
    Avatarul lui PantyMagazin
    PantyMagazin este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    8th March 2014
    Vârstă
    40
    Posturi
    28
    Putere Rep
    0


    0 out of 3 members found this post helpful.

    Implicit

    CalinB vindea candva like-uri de facebook .... si acum cere sfaturi ciudat... ce sa intamplat calinb nu mai vinzi like-uri?

  10. #10
    Avatarul lui CalinB
    CalinB este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    24
    Data înscrierii
    20th January 2014
    Posturi
    441
    Putere Rep
    24


    Implicit

    Vezi ca mai e un user(care are cam acelasi nume ca si mine: Vezi Profil: Calin B - SeoPedia Forum - Comunitate SEO si SEM

    Eu sunt altul...

Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Costuri promovare facebook.
    De cRadu în forumul Subiecte pentru incepatori
    Răspunsuri: 5
    Ultimul Post: 18th November 2014, 01:07
  2. Promovare gratuita pe Facebook
    De Pami în forumul Metode de promovare, Analiza trafic.
    Răspunsuri: 18
    Ultimul Post: 1st October 2013, 15:11
  3. Promovare Facebook sau... ?
    De AlexMar în forumul Discutii Social Media
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 5th June 2013, 09:42
  4. Promovare pagina facebook
    De B. Alex în forumul Subiecte pentru incepatori
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 30th March 2013, 09:28

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •