29th July 2011, 19:14
#11
4 out of 4 members found this post helpful.
Depinde cat de in serios iei treaba cu optimizatul si cat de mult ti-ai demonstrat ca merita sa scrii un articol.
E vorba si de rutina, pentru cineva care a pus numai link-uri prin directoare este foarte greu sa se apuce de scris text, mai ales in cantitati mari.
Uite, am avut oferta cu articolele gratuite. Si tu inca o mai ai. Hai sa iti spun ce gandeste lumea:
1. Nu merita efortul, mai bine pierd 10 minute sa imi fac un cont la un director, sa aleg categoria, etc si sa inscriu site-ul doar cu ceva cuvinte cheie si cu o descriere cu copy/paste decat sa pierd 20 de minute scriind un articol mediu. Directorul imi ofera un link, advertul imi ofera un link. Am castigat 5 minute
1R. Eu as spune ca daca te obisnuiesti putin, in 10 minute scrii 200 de cuvinte despre afacerea pe care o promovezi. Intr-un director pui un link, o singura data, intr-un director de articole poti sa pui acelasi link de cate ori vrei, in articole diferite.
2. E ceva suspect la mijloc, de ce sa scriu eu continut pentru altii? mi-e lene si sa scriu pentru mine.
2R. Nu e nimic suspect. Unii castiga continut, ceilalti castiga link-uri.
3. E frumos da' nu prea. E bine, interesant, dar scriu maine. Ba nu, poimaine
3R. Scrie azi. SEO-ul dureaza. Cu ct faci mai repede ceea ce trebuie cu atat ajungi mai repede unde vrei.
Sfat pentru scris advertoriale, articole, etc.
a) fa-ti o schita de articol. Scrie intr-un txt titlul si doua titluri de paragrafe ( de exemplu: papetarie online / un nume de produs din magazinul meu / de ce sa ne alegi pe noi)
b) dezvolta, scrie 100 de cuvinte la fiecare paragraf, descrie un produs, lauda-ti afacerea
c) save as > text1.txt
d) rinse and repeat
e) cand ajungi la 5 fisiere, vezi cat timp ti-a luat. Trimite fiecare articol catre unul din cei care ofera advertoriale gratuite pe acest forum
f) observa rezultatele
Trust, but verify.