6th January 2021, 09:22
#2
0 out of 1 members found this post helpful.
Mă uitam mai devreme la ceva advertoriale primite de pe trusturi mari de presă unde plătești un advertorial cu sute de Euro. Link Strength, care indică puterea link-ului respectiv, la majoritatea este zero sau până în 7-8.
Un blog cu un DA mai mic, tot dintr-un advertorial, dă Link Strength 30-40. Cum explicați că un advertorial plătit cu sute de Euro, nu dă nimic și un amărât de blog unde pui un advertorial cu 50-100 de lei, dă de zeci de ori mai multă putere în link.
6th January 2021, 10:46
#3
2 out of 2 members found this post helpful.
Este chiar foarte comun sa ai Citation flow mai mare decat trust flow pentru ca la Citation intra si "citations" care nu au link. Si de cele mai multe ori siteurile din romania au asa ceva pentru ca baza de backlinkuri a fost facuta cu directoare.
Dar intrebarea mai importanta este - de ce se mai uita lumea la asa ceva?! Eu, personal, nu pot sa inteleg cum lumea se mai uita dupa metrici de genul care pot fi influentati atat de usor si ieftin.
Un site bun este un site care rankeaza. Un site foarte bun e un site care rankeaza pentru super multe cuvinte cheie. Mi se pare cel mai usor si cel mai normal. De ce as vrea link de pe un dropped domain (ca ex) cu metrici mari dar el nu rankeaza pentru nimic?