2nd March 2021, 10:56
#11
1 out of 1 members found this post helpful.
Metricii sunt creati de tool-uri, iar Google functioneaza pe sistem propriu, nu pe tool-urile altora. Daca acum cativa ani un site cu metrici buni avea si un trafic pe masura, in ziua de azi exista site-uri cu autoritate uriasa si trafic aproape de 0. Ce inseamna asta? Inseamna ca au fost penalizati algoritmic, manual sau cifrele de autoritate sunt manipulate si indiferent cat de mari sunt, Google nu tine cont de asta. Cand analizez un link ma uit intr-adevar si la autoritate dar daca aceasta nu este direct proportionala cu numarul de cuvinte pentru care site-ul rankeaza sau cu traficul organic, atunci e clar ca ceva nu e in ordine.
Nu stiu daca ati observat dar in urma marilor update-uri de la Google 90% din site-urile care vand link-uri au pierderi masive de cuvinte cheie si automat de trafic. Ceilalti 10% probabil inca nu au fost descoperiti ca sa zic asa. Deci una peste alta sunt alte cai mai sigure prin care putem verifica autoritatea unui site, mult mai relevante si mai actuale decat metricii.
2nd March 2021, 11:26
#12
1 out of 1 members found this post helpful.
@vertedi Salut,
este adevărat că autoritatea contează, dar nu trebuie confundată autoritatea pe care o acordă Google unui site cu valorile date de MOZ sau Majestic.
Autoritatea acordată de Google unui domeniu se măsoară prin alte metode, unele spuse deja mai sus, adică analiza profilului de link-uri, poziție în SERP, trafic organic, structura link-urilor interne, calitatea conținutului publicat pe site etc.
2nd March 2021, 19:12
#13
1 out of 1 members found this post helpful.
În peste 14 ani de activitate în domeniul SEO, am trecut prin toate fazele și modificările Google. Eu mă refeream strict la autoritatea unui website și Trust Flow. Întrebarea mea către cei care spun că nu contează Domain Authority și Trust Flow, câți dintre voi ați cumpărat link sau advertoriale pe website-uri cu DA 5 și Trust Flow 0 (zero). Este clar că deocamdată acumularea de backlink-uri contează.
Dacă faci tâmpenii și cumperi sute de link-uri de pe nu știu unde ca să ai un DA mare, faci greșeli. Trusturile de presă care vând advertoriale, dau majoritatea un Trust Flow, foarte mic. De ce? Știu ei! Care dintre voi ranchează bine pe expresii cheie care au concurență, fără backlink-uri bune? MOZ, Majestic și alte tool-uri info, nu dau decât informații, nu te ajută să crești în organic. În organic crești doar dacă ai backlink-uri bune, conținut relevant, un website bine optimizat și conținut proaspăt.
Un website trebuie echilibrat cu link-uri interne și backlink-uri bune. Tool-urile de la MOZ, Majestic, Ahrefs, etc., te ajută să vezi ce link-uri ai, de unde le ai, dacă sunt de încredere, dacă ai link-uri moarte, etc. Aceste website-uri sunt dezvoltate de persoane care au habar despre SEO și tot ce este nou în algoritmul Google.
Acum vine cineva și spune "nu contează"! Serios? Care dintre voi faceți SEO, pentru companii fără aceste tool-uri? Cum dai clientului o statistică despre ce ai făcut sau despre cum este website-ul lui când faci un contract de promovare? Este cineva care se ocupă de SEO și face totul după ureche? Nu caută website-uri cu autoritate să cumpere un link de pe website-ul respectiv?
La ora actuală, văd că pentru foarte multe persoane care se ocupă de SEO, promovarea unui website este doar prin intermediul advertorialelor. Indiferent de unde, indiferent de autoritate, indiferent de Trust Flow. Din punctul meu de vedere este greșit, total greșit.
Pentru mine, promovarea unui website înseamnă în primul rând optimizare SEO on-page (partea tehnică), structura de link-uri internă, conținut relevant, articole pe blog (dacă există secțiune de blog), advertoriale bune și dacă este posibil, backlink-uri din pagina de start pe website-uri de nișă. Totul controlat în formulare speciale de statistică. Acestea sunt principiile de bază în SEO, nu după ureche.
Asta este opinia mea, nu contrazic, doar opinia mea și pentru mine a dat roade.