23rd October 2013, 11:37
#1
1 out of 1 members found this post helpful.
Revenire dupa Penguin 2.1 update - vineri 4 octombrie 2013
Salut!
Am tot citit despre "Penguin 2.1 update - vineri 4 octombrie 2013" dar nu am gasit subiectul "Revenire dupa Penguin 2.1 update - vineri 4 octombrie 2013".
De ce am deschis topicul? Cu toate ca respect munca lui Tom si a celorlalti useri, ii contrazic pe alocuri si nu pentru ca am mai multa experienta ca ei dar pur si simplu rezultate pe nisa mea stau altfel si culmea din cauza ca ai mei competitori folosesc tehnici pe care voi cei mai experimentati spuneti sa nu le mai practicam.
Bun, fiind o nisa de vanzari electronice lucrurile stau cam asa: emag este clar primul loc, okazii pe doi si restul lumii. Daca vorbesc despre locul 3 din prima pagina, profilul de linkuri arata cam asa (pe scurt):
directoare de linkuri,
articole (cateva),
retea de bloguri (7-8 la numar cu linkuri intre ele, apoi link din comentarii dar si din continutul cu google translate catre site-ul principal),
comentarii pe bloguri care nu au legatura cu nisa
alte comentarii de pe forum
si cateva share-uri (fb twitter g+ youtube).
Intrebare: avand in vedere ca voi spuneati in postul de mai sus ca google se uita stramb la astfel de tehnici, de ce acest competitor se afla pe locul 3 in prima pagina, si cam aceleasi pozitii (uneori pe 1 si 2) pe enorm de multe cuvinte cheie? Care e ideea de fapt ca eu nu inteleg.
Bun, site-ul meu, dupa acest update, evident a cazut rau rau de tot cu toate ca inainte cu o saptamana ajunsese pe locul 3 in prima pagina dupa un cuvant cheie, tot in prima pagina pe 7-8 dupa un al doilea cuvant cheie iar in rest era mai departe cu alte cuvinte cheie secundare.
Acum situatia e cam asa: pentru principalele keywords, nu imi mai apare home-page. Culmea este ca prin pozitiile 60-80 (tot dupa principalele keywords) apar paginile secundare. Si tot acum am observat ca apar alte linkuri secundare care inainte nu erau afisate de google. Pentru mine e o ceata densa si nu inteleg ce se petrece cu acest google si felul cum afiseaza rezultatele mai ales ca apare pe pagina 4-5 o pagina de pinterest unde am "pin-uit" cateva imagini din site si nu exista content decat un titlu. Cum pricepe motorul asta de cautare relevanta? Adica omul care scrie "TV LED", in loc sa ii apara magazine care comercializeaza asa ceva, lui ii apar pagini de FB, Pinterest, Twitter si bloguri cu google translate? Asa da relevanta nene!
Si pentru ca este vorba de revenirea dupa ultimul update, ce trebuie facut pentru o revenire rapida (daca este posibila) dar mai ales de durata?
P.S mai trebuie mentionat ca inainte de penguin 2.1 am dat disavow la niste linkuri/domenii care pareau suspecte conform platformei "link detox"
23rd October 2013, 13:23
#4
1 out of 1 members found this post helpful.

Postat în original de
Benko Zoltan
Pai eliminarea lor, face parte din munca de "eliminare penalizare", care este munca de robot si costa. Daca scoti link-urile, site-ul se duce mult in spate. In cele mai multe cazuri, dupa ce scoti tot "junk" ramai cu nimic.
Prefer oricand domeniu nou, daca nu ai domeniu brandabil.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
23rd October 2013, 13:48
#6
1 out of 1 members found this post helpful.

Postat în original de
Bogdan Calin
Un domeniu nou, cu redirect catre cel nou, trage penalizarea dupa el, nu?
Da, la urmatorul penguin.
Solutia asta functioneaza asa(doar la penalizare de penguin, nu manuala):
1. Domeniu nou, redirect site vechi
2. remove "junk" site vechi
3. cand vine iara penguin, nu mai muta penalizarea, ca nu mai are "motiv".
Problema e alta. Daca muti junk si dupa le scoti, le muti inutil (poate doar pentru trafic imediat). Daca ai control la link-urile ok, le muti direct pe domeniul nou. Se rankeaza foarte bine cu putine link-uri acum, dar link-uri de calitate "cat de cat".
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.