Se pare ca Google merge intr-o directie total gresita in ultimul timp si o sa avem toti de suferit de pe urma acestui lucru. Daca Google se transforma intr-un fel de Facebook, atunci le va fi si mai usor utilizatorilor sa migreze catre Facebook.
Se pare ca Google merge intr-o directie total gresita in ultimul timp si o sa avem toti de suferit de pe urma acestui lucru. Daca Google se transforma intr-un fel de Facebook, atunci le va fi si mai usor utilizatorilor sa migreze catre Facebook.
Alex, asteptam inca sa vedem deciziile privind going back to roots.
Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.
N-am inteles cand va fi gata butonul pentru siteuri.
Am un blog de afiliere blog Comparix dar si site Comparix.
Eh... hai sa nu mai fim asa apocaliptici, ca butonul asta nu o sa insemne tot in ceea ce priveste SERP.
Va fi si el unul dintre cei cateva sute de factori, cu o pondere mai mica sau mai mare, probabil in functie de nisa - asa cum se intampla si in ziua de azi cu alti factori.
Eu chiar nu pot fi chiar atat de pesimist... Schimbari au fost din totdeauna in algoritmul google si vor mai fi cu siguranta. Stiu ca au testat butonul asta in ultimul timp si au avut rezultate foarte bune - ceea ce nu poate decat sa ma bucure - altfel nu cred ca erau nebuni sa il introduca. Ei intra pe o "piata" deja educata in a folosi astfel de instrumente. Cu siguranta ca si-au facut temele si au ceva algoritmi seriosi in spate, desi la prima vedere pare relativ usor de pacalit sistemul. (Poate in viitor in loc de link-uri se vor cumpara conturi de google cu vechime cat mai mare, active de-a lungul timpului si cu anumite arii de interes - glumesc, desi never say never )
Eu vad toata treaba asta mai mult ca pe un esec in a obtine acces la datele din facebook. Daca au vazut ca facebook nu vrea sa le dea nimic, s-au gandit sa isi faca ei jucaria lor. Bineintales ca se poate specula mult pe marginea subiectului... ce pondere va avea acest nou factor si cum va fi calculat el pentru fiecare site si nisa in parte in functie de utilizatorii care il vor folosi. Insa asa cum s-a mai zis si inaintea mea, nu cred ca va fi un factor decisiv sub nici o forma in rezultatele celor care nu sunt logati in contul lor. Cred ca decisiv in evolutia acestui feature va fi nivelul de engagement al utilizatorilor. Daca lumea il va folosi (desi sunt putin sceptic in privinta asta) atunci cu siguranta ca va deveni un factor foarte importnat pentru rezultatele personalizate.
Poate ca au pus si un Dislike :
https://chrome.google.com/webstore/d...aogikpmpbdcdef
"The personal blocklist extension will transmit to Google the patterns that you choose to block. When you choose to block or unblock a pattern, the extension will also transmit to Google the URL of the web page on which the blocked or unblocked search results are displayed. You agree that Google may freely use this information to improve our products and services."
Cum a mai zis cineva aici, va fi un factor mic printre multi altii. Si nu cred ca va conta cine da +1 ci va conta cum seamana profilul tau (al celui care cauti ceva) cu cel care a dat +1. Dupa cum ati observat mai nou experienta google devine tot mai personalizata, incepand cu searchul. Probabil ca fiecare avem la ei profile mai ceva ca la Quantico
--- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")
Ce vrei sa zici cu esecul de a obtine datele din facebook ? Din cate stiu eu sunt publice si nici macar nu trebuie sa le interpretezi. Adica daca google vede widgetul cu like la un articol/post/etc si numarul de userii care au dat like ce vrei mai mult ? Plus ca din profilul de facebook poti face un profil mult mai usor decat din cautarile pe care le face un user.
Filip, nu e chiar asa simplu cum crezi... una e sa ai acces la date, alta e sa le aduni de pe unde le gasesti...
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)