13th December 2021, 00:53
#14
3 out of 3 members found this post helpful.
După cum am mai spus, SEO e mort și mă refer aici la modul în care se făcea SEO până la ascunderea de către Google a PageRank (link-uri, forumuri, directoare, conținut brut).
Bineînțeles că SEO există în continuare, site-ul trebuie optimizat pentru o poziție mai bună, dar focusul trebuie să fie pe site și pe conținut, nu pe link-uri. Link-uri de regulă cumperi de pe site-uri, unele chiar mari, pentru care Google are destulă experiență să nu le mai dea nici o valoare.
Ce trebuie făcut:
- title și description făcute ca la carte (vezi recomandările Google)
- utilizare date structurate (schema.org) - degeaba pui tu text unic și mult sau imagini dacă Google nu le înțelege; vezi și restricțiile Google pentru că nu orice dată structurată e acceptată astfel încât să ai un beneficiu.
- domeniu fără diacritice - cele cu diacritice sunt un dezastru
- conținut cu diacritice - aici e discuție lungă (emag nu are peste tot), dar multe căutări vin din telefoane setate cu limba română și completarea automată generează query-uri cu diacritice; eu din ce am observat, diacriticele nu te dau înapoi pentru căutari fără diacritice, dar te pot împinge un pic înainte, cam 1-2-3 poziții, pentru căutarile cu diacritice.
- review-uri reale pe pagină, bineînțeles explicate cu date structurate
- lăsați link-urile să vină natural, daca vin
eMag are un conținut extraordinar, cu date structurate foarte bine completate pentru Breadcrumbs, Products și Review snippets - verificați o pagină eMag oarecare aici. Foarte multe produse au multe review-uri și site-ul e foarte mare și lui Google îi place asta.