Bogdan Calin, e ok ..si noi mai gresim.. sintem oameni.
Stiu ca se iau masuri de obicei. Sint momente in care raportarile sint date eronat, doar atunci nu se iau in calcul.

Kaa, raporteaza acel mail ptr a lua masuri.