Eu unul nu recomand sa te angajezi la o firma in calitate de specialist
SEO, fiindca in general faci treaba multa pe bani putini...tipic romanesc.
Daca vrei sa vezi cu adevarat cat merita un specialist
seo pentru un site de exemplu, iei si faci un calcul cat costa pentru adwords pt cautare un anumit trafic si cati vizitatori poti aduce tu din acele cuvinte.
Daca sa zicem ca ai un buget x pt
SEO si tu aduci acelasi numar de vizitatori cat aduce adwords pt cautare , calculezi pentru 1 an intreg cat ar costa acel trafic din adwords si sa zicem ca imparti la 2(asta e variabil) si tot ajungi cu mult mult peste 500 euro pe luna.
Banii investiti in
SEO trebuie comparati cu banii investiti in adwords. Si in
SEO si in adwords exista doar 1 singur loc, iar daca clientii sau firmele care angajeaza nu vad asta este derizoriu sa te gandesti la sume mici.
Dupa cum spuneam , nu e ca la piata , negociezi kg de cartofi cand sunt 1000 tone de cartofi, ci negociezi posibilitatea de a aduce acelasi trafic din
seo cat aduci din adwords pt cautare.