Din pacate si eu am scazut foarte tare,chiar daca numarul click-urilor este dublu fata de cum aveam inainte,acum nu fac nici jumatate.
Din pacate si eu am scazut foarte tare,chiar daca numarul click-urilor este dublu fata de cum aveam inainte,acum nu fac nici jumatate.
Si la mine a scazut dramatic de la o medie de 6.8 centi pe click, scade zilnic, ieri am avut o media de 2,9 centi per click, noroc ca am crescut la trafic, si ami am si alte venituri, ca altfel intram in faliment
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
Plateste foarte prost. Astazi,din 8 click-uri..doar 0.04 $.
Fiti linistiti maine va fi mai rau
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
lol, mare dreptate aveai, lovelife: de cateva zile observ o scadere constanta si drastica a CTR-ului, desi per-click suma e aproximativ constanta.
Sunt incepator, abia de cateva luni in ad.--sense, asa ca as fi curios, la voi cum e?
Ma gandesc, tinand cont si de nisa, sa fie... sezonul? [lumea mai putin interesata in a doua jumatate a llui decembrie]. Cine mai are site-uri de turism, cum e la voi?
AmFostAcolo.ro impresii, fotografii hoteluri si destinatii de vacanta
Grafice detaliate temperaturi multianuale Egipt, Tunisia, Turcia etc
ioi, pare ca e de bine sa te plangi pe Seopedia despre cat de prost merg lucrurile cu Ad-Sense, lol.
Pen'ca azi am avut supriza sa descopar primul meu click de 1$!! [1.04, ca sa fiu exact].
Desi putin probabil, m-am gandit, sa fie vreo legatura? Lucru care-mi induse instant o idee mai nastrusnica - ia sa arunc eu o privire [o privire... din cautari], peste site-urile catorva din cei care scriu pe aici, din cei pe care-i apreciez....... Că doar tot îi Crăciunul, nu?
AmFostAcolo.ro impresii, fotografii hoteluri si destinatii de vacanta
Grafice detaliate temperaturi multianuale Egipt, Tunisia, Turcia etc
cele cu ejobs.ro aduc oare tot un cent?
Am cateva site-uri in care si asa anunturile nu prea sunt targetate. Cele de la ejobs sa zicem poate ar atrage clikcuri.