10.000 euro in publicitate adwords pentru un site de socializare in engleza?
s-ar merita? sau o metoda mai eficienta decat adwords?
10.000 euro in publicitate adwords pentru un site de socializare in engleza?
s-ar merita? sau o metoda mai eficienta decat adwords?
Ma intrebi daca platesc sau imi spui sa o fac? nu am inteles .
Co-founder of Deepstash. Tech lover. Dinosaur. Dad. Chef.
Cam ce rezultate ai preconiza, Cristi, daca acei bani ar fi investiti printr-o agentie in optimizare?
As presupune ca site-ul este nou, dar are continut de calitate.
@Ptbdr
Folosesc Adwords pentru unul din siteurile firmei la care lucrez si s-au investit mai mult de atat pina acum. Rezultatele sunt OK cata vreme le dai bani, cum se termina banii, se termina si cu vizitatorii. Pur si simplu nu am observat nici o diferenta in bine in ce priveste pozitionarea in motoare de cautare sau mai stiu eu ce. Sunt bani dati pe click si atat. In plus, vizitatorii nu sunt de cea mai mare calitate. Exista o conversie de aprox 5%, dar bounce rate-ul site-ului este extrem de prost si afisarile putine. Cand nu am activat Adwordul, cresc si afisarile, scade si procentul de bounce rate. Ceea ce imi spune ca vizitatorii organici sunt mai de calitate.
Ultima modificare făcută de blueeyesromanesti; 14th July 2008 la 16:57.
Sunt prea la inceput sa estimez lucrurile corect. In afara de asta nu am avut contact cu agentii puternice, de fapt cu nici o agentie. Platesc pe cineva dar inca nu am vazut rezultate. Eventual dupa experienta asta o sa am o idee mai clara.
Pe mine ma intereseaza foarte mult rezultatele masurabile. Lucrurile nu pot fi comparate, ma refer la SEO si Adwords, dar totusi, in mare, ar trebuie sa se ofere o oarecare predictie.
Daca cu 10.000 euro, adwords iti va aduce 200.000 vizitatori si 10.000 clienti interesati, sa zicem in 10 luni, o campanie SEO, cu rezultate vizibile probabil de la 3 luni in sus, ar aduce jumatate din numarul de mai sus, (vizitatori) cu posibilitatea ca experienta sa se repete si in anul urmator?
Daca raspunsul este afirmativ, atunci, pentru mine ar merita o astfel de campanie.
Totul se reduce la conversii intr-adevar.
Singura diferenta intra SEO si PPC este ca PPC ai pus bugetul acum, din secunda 2 iti ajung vizitatorii pe site, atat cat buget ai, sau atat cat suporta piata. Insa in momentul in care ai oprit campania, se opresc si vizitatorii.
La SEO, rezultatele apar mult mai tarziu. Dupa minim 3 luni de zile de la inceputul campaniei. Insa pot ramane acolo si ani de zile dupa ce ai terminat campania (in functie de cat optimizeaza competitia, cum se schimba piata, etc).
Totul depinde de ce anume urmaresti tu. Daca vrei rezultate ACUM, go for PPC. Daca poti astepta, go for SEO, si mentine si un buget mic pentru PPC, ca sa te poata ajuta in perioada pre-rezultate-seo.
Co-founder of Deepstash. Tech lover. Dinosaur. Dad. Chef.
PPC are (cel putin) inca un mare avantaj: este foarte customizabil. Poti sa iti alegi cuvintele pe care sa apari, cuvintele pe care nu vrei sa apari, ce mesaj sa apara pt fiecare cuvant si pe ce pagina sa duci vizitatorul.
Blueeyes, situatia pe care o descrii tu (bounce rate mare) suna a "folosire cuvinte netargetate".
In mod normal, PPC are rezultate mult mai rapide, mai exacte si mai customizabile. La SEO nu e absolut nimic sigur (inclusiv ce trafic o sa ai peste ceva vreme).
Parerea mea este sa faci calcule ce asteptari ai de la ppc si sa incerci. Eventual sa faci si seo. Mult depinde pe ce piata faci asta.
PS: Crezi ca in strainatate s-a ajuns sa se plateasca degeaba pana la cativa euro pentru 1 click ?
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)