Sunt in cautare de programator/e junior wordpress pentru task-uri minore.
PM cu detaliile de contact sau add skype.
Sunt in cautare de programator/e junior wordpress pentru task-uri minore.
PM cu detaliile de contact sau add skype.
Ultima modificare făcută de Trailer; 30th May 2017 la 22:08.
Atentie: Pe viitor cand ne contactati aveti grija sa fi-ti seriosi pentru a nu pierde timpul celorlalti.
Atentie la : Kiddo si Pirvan Marian.
Sa comunicat clar se fac task-urile , se urca pe un host al lor si/sau se ofera printscreen! Se platesc dupa confirmare se face transfer la noi.
Pirvan Marian i sa adus la cunostinta faptul sa nu ne puna sa facem munca voluntara ( Ni-sa cerut de catre dansul sa ii facem lista - tabelar cu functii , meniuri, logo vectoriale etc... ) Ghiciti ce? A DISPARUT ( Domnule Pirvan ar trebui sa va eliberez o factura pentru timpul pierdut al echipei. ) - NESERIOS , NU RECOMANDAM , AVETI GRIJA PE VIITOR.
Kiddo: A ramas ca in urmatoarea zi sa intre si sa se apuce de lucruru: Ghiciti ce? A disparut.
Nu se cere munca gratuita si nici macar munca in avans.
Aici este SEOPEDIA ... incercati sa fi-ti mai seriosi pe viitor !
Ultima modificare făcută de Trailer; 1st June 2017 la 17:59.
Ma scuzati @Trailer, asta este similara cu situatia in care ai cerut ajutorul, iar dupa ai dat negativ celor ale caror raspunsuri nu ti-au placut. Nu cred ca ai dreptul sa faci 2 oameni neseriosi dupa 1 zi in care ai lucrat cu ei... Poate pur si simplu modul lor de lucru nu s-a potrivit cu al tau / vostru.
In plus este greu de gasit oameni care sa faca treaba dar sa si caute de lucru. Nu poti clasifica oamenii doar pentru ca nu lucreaza dupa standardele tale. Daca ai lucra cu oamenii asa cum pretinzi ca o faci, ai fi constienta de faptul ca este foarte greu sa gasesti oameni pe care te poti baza cu adevarat si ti-ai asuma cateva esecuri pana gasesti unul ok.
Nu-i cunosc pe cei doi, dar mi se pare cam pripita concluzia ta si destul de taioasa dupa o singura zi de munca.