1 out of 1 members found this post helpful.
Un comunicat este mai "sec", cu mentionarea probabil a unei lansari de produs, deschiderea unui nou magazin la adresa cutare si informatii superficiale.
Un articol bine compus impleteste textul mai elegant, atingand mai multe sectiuni din site-ul tinta si ingloband cuvintele cheie mult mai eficient din punct de vedere SEO.
Un articol bun cred ca e mai avantajos decat un comunicat.
Din ce am vazut la diferite site-uri care au cumparat articolele pe post de backlink-uri, unele au fost asa de bine lucrate incat aveau in ele cuvinte cheie pentru mai multe pagini, chiar daca linkurile duceau doar catre o animita pagina. Constructia articolului sigur a ajutat si la castigarea unui mic avantaj si pentru celelalte pagini care nu au avut keyword-uri catre ele.
La un comunicat nu cred ca poti jongla asa cu cuvintele.
Daca te intereseaza strict doar link-ul, evident nu s-ar justifica pretul mai mare pe articol fata de comunicat. Si mai ieftin ar fi sa iei un link in footer sau in sidebar.
Dar cum SEO s-a schimbat in ultima vreme, felul in care iti vine linkul si locul de unde iti vine conteaza mai mult acum.
1 out of 1 members found this post helpful.
Eu cred ca G ne-a dus in punctul in care a dorit: sa nu ne mai gandim la SEO cand facem ceva.
Algoritmul a devenit atat de necunoscut incat de mult n-am mai vazut pe forum interventia unora care erau grei in domeniu. E n-am mai cumparat de vreo 2 ani un link doar pentru link.
Cumperi articole pentru ca sunt sanse sa fie citite si prin asta sa dezvolti brandul, sa primesti trafic etc. Comunicate nu citeste nimeni, chiar si alea despre coronavirus sunt mai rar citite chiar si decat fake-news-urile.
1 out of 1 members found this post helpful.
Cel mai bun dupa parerea mea este:
- sa contina link dofollow pe anchora kw ales
- sa nu contina (P) sau alte nebunii in titlu
- sa fie pe o categorie principala ce e legata la meniu, categorie ce contine articole normale nu numai cu link extern
- sa apara pe homepage, related, etc o perioada (pana e acoperit)
- sa nu scrie "advertorial" sau "articol sponsorizat" in el (unii pun fix sub titlu, eu am insistat mereu sa nu, chiar daca nu cred ca are vreo influenta negativa totusi)
De asemenea, ai grija sa il scrii incat sa atragi si trafic / leads din el. Impusti 2 iepuri dintr-o lovitura.
Într-o zi, riscând, poți să rămâi fericit pentru toată viața !
Contează ce produci nu cine pretinzi a fi.