Rezultate 1 la 8 din 8

Subiect: Articole, Advertoriale sau Comunicate?

  1. #1
    Avatarul lui matrimo
    matrimo este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    18
    Data înscrierii
    26th January 2011
    Locaţie
    Bruxelles
    Vârstă
    40
    Posturi
    141
    Putere Rep
    18


    Implicit Articole, Advertoriale sau Comunicate?

    Salutare,

    Am asistat intamplator la o discutie in care administratorul unui site cu autoritate propunea unui antreprenor sa-i promoveze afacerea prin: Articole (500), Advertoriale(400), Comunicate(65).

    Daca ar fi ales "Articol", materialul ar fi aparut ca o stire in rublica aleasa de antreprenor; daca ar fi ales Advertorial de asemenea dar s-ar fi afisat deasupra acel (P); daca ar fi ales Comunicat nu ar fi aparut acel P, nu ar fi putut alege rubrica iar materialul ar fi fost publicat intr-un /folder destinat tuturor comunicatelor.

    Am verificat de curiozitate cu Ahrefs, un site care a publicat un comunicat acolo si backlinkul aparea indexat ca do-follow.

    In conditiile in care materialul ( fie el articol, advertorial sau comunicat) s-ar fi publicat pe acelasi site, cu acelasi numar de cuvinte si de linkuri dofollow, acelasi numar de poze, cum se justifica diferenta de pret ?

    De ce ar plati antreprenorul pentru publicarea unui articol 500, cand poate obtine acelasi backlinkuri cu numai 65 de pe acel site?

    Raportandu-ne si la costurile si informatiile enumerate mai sus, ce ar fi mai util ? Un articol unic sau 7-8 comunicate ?


    Multumesc pentru parerile voastre.

  2. #2
    Avatarul lui florian g
    florian g este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    18
    Data înscrierii
    5th July 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    42
    Posturi
    186
    Putere Rep
    18


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Un comunicat este mai "sec", cu mentionarea probabil a unei lansari de produs, deschiderea unui nou magazin la adresa cutare si informatii superficiale.
    Un articol bine compus impleteste textul mai elegant, atingand mai multe sectiuni din site-ul tinta si ingloband cuvintele cheie mult mai eficient din punct de vedere SEO.
    Un articol bun cred ca e mai avantajos decat un comunicat.

    Din ce am vazut la diferite site-uri care au cumparat articolele pe post de backlink-uri, unele au fost asa de bine lucrate incat aveau in ele cuvinte cheie pentru mai multe pagini, chiar daca linkurile duceau doar catre o animita pagina. Constructia articolului sigur a ajutat si la castigarea unui mic avantaj si pentru celelalte pagini care nu au avut keyword-uri catre ele.
    La un comunicat nu cred ca poti jongla asa cu cuvintele.

    Daca te intereseaza strict doar link-ul, evident nu s-ar justifica pretul mai mare pe articol fata de comunicat. Si mai ieftin ar fi sa iei un link in footer sau in sidebar.
    Dar cum SEO s-a schimbat in ultima vreme, felul in care iti vine linkul si locul de unde iti vine conteaza mai mult acum.

  3. #3
    Avatarul lui edy12006
    edy12006 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    31
    Data înscrierii
    26th January 2009
    Locaţie
    Prahova
    Posturi
    3.203
    Putere Rep
    31


    Implicit

    Vanzatorul in cauza foloseste niste termeni destul de ciudati, dupa parere mea:


    1) articol e ala de il cumperi tu de la writer sa il postezi unde vrea muschiul tau

    2) advertorial e un articol postat pe un site, cu link in el spre siteul tau

    3) comunicat e un articol ce comunica ceva, gen lansarea unui produs nou, a unui site nou, etc si se posteaza pe siteuri de comunicate in general. Poate contine sau nu link, dar se mentioneaza brandul in cauza, uneori si datele de contact, locatia, etc.



    La comerciantul in cauza, cel mai bine ceri sa iti fac un tabel cu o paralela intre cel 3. Unde e postat in cadrul siteului, daca contine link, daca pe kw sau nu, daca e afisat prin homepage sau doar intr-o categorie ascunsa pe undeva prin spate, daca ii pune sau nu (P), daca e pus intr-o categorie ce contine numai articole cu link extern pe care google sigur nu o vede prea bine, etc...
    Într-o zi, riscând, poți să rămâi fericit pentru toată viața !
    Contează ce produci nu cine pretinzi a fi.

  4. #4
    Avatarul lui Floki
    Floki este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    13
    Data înscrierii
    15th March 2015
    Vârstă
    51
    Posturi
    283
    Putere Rep
    13


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Eu cred ca G ne-a dus in punctul in care a dorit: sa nu ne mai gandim la SEO cand facem ceva.

    Algoritmul a devenit atat de necunoscut incat de mult n-am mai vazut pe forum interventia unora care erau grei in domeniu. E n-am mai cumparat de vreo 2 ani un link doar pentru link.

    Cumperi articole pentru ca sunt sanse sa fie citite si prin asta sa dezvolti brandul, sa primesti trafic etc. Comunicate nu citeste nimeni, chiar si alea despre coronavirus sunt mai rar citite chiar si decat fake-news-urile.

  5. #5
    Avatarul lui matrimo
    matrimo este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    18
    Data înscrierii
    26th January 2011
    Locaţie
    Bruxelles
    Vârstă
    40
    Posturi
    141
    Putere Rep
    18


    Implicit

    Multumesc pentru precizari.

    Categoria dedicata comunicatelor intradevar contine exclusiv materiale cu linkuri catre diverse siteuri.... unele de foarte slaba calitate. Se vede clar scopul categoriei. Categoria are un link in footer.

    Comunicatele din categorie nu apar pe homepage si nici nu sunt distribuite pe pagina oficiala a publicatiei.

    Prin urmare, se pare ca un articol sau ma rog o stire fara (P), care apare si pe homepage-ul publicatiei in ziua respectiva, are mai multe sanse sa aduca potentiali clienti, decat acelasi material publicat in categoria pentru comunicate.

    Aceasta poate fi o explicatie a diferentei de pret.

  6. #6
    Avatarul lui edy12006
    edy12006 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    31
    Data înscrierii
    26th January 2009
    Locaţie
    Prahova
    Posturi
    3.203
    Putere Rep
    31


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Cel mai bun dupa parerea mea este:

    - sa contina link dofollow pe anchora kw ales
    - sa nu contina (P) sau alte nebunii in titlu
    - sa fie pe o categorie principala ce e legata la meniu, categorie ce contine articole normale nu numai cu link extern
    - sa apara pe homepage, related, etc o perioada (pana e acoperit)
    - sa nu scrie "advertorial" sau "articol sponsorizat" in el (unii pun fix sub titlu, eu am insistat mereu sa nu, chiar daca nu cred ca are vreo influenta negativa totusi)

    De asemenea, ai grija sa il scrii incat sa atragi si trafic / leads din el. Impusti 2 iepuri dintr-o lovitura.
    Într-o zi, riscând, poți să rămâi fericit pentru toată viața !
    Contează ce produci nu cine pretinzi a fi.

  7. #7
    Avatarul lui tiroid
    tiroid este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    13
    Data înscrierii
    6th September 2013
    Vârstă
    33
    Posturi
    99
    Putere Rep
    13


    Implicit

    Salut!

    Comunicatele de presa - le folosesti strict pentru ancore branded/naked url;
    Advertorialele marcate cu P/Advertorial/Sponsorizat - le folosesti pentru ancore branded, naked url, random (aici, vezi oferta, am citit aici samd.);
    Advertorialele nemarcate - le folosesti pentru ancore keyword, phrase/partial match, long tail, exact match, lsi;

    Fiecare webmaster/agentie/regie vinde aceste servicii prin propriile cuvinte/formulari/pachete insa toate articolele platite sunt Advertoriale.

    Cel mai util este advertorialul nemarcat. Totusi, nu e indicat sa incepi cu astfel de postari. Daca discutam de un proiect nou, fa-ti o baza suficient de buna de linkuri formata din ancore branded, naked url, random si abia dupa intra pe keywordurile de interes.
    Trebuie sa ceri detalii si sa fii atent, multe site-uri nu marcheaza advertorialele vizibil insa ca sa aibe o evidenta interna le pot marca prin:
    - le posteaza pe toate cu un singur autor;
    - le posteaza pe toate intr-o categorie de tip "diverse";
    - mentioneaza la finalul articolul clientul/agentia care a trimis comanda;
    - le pun diferite taguri (ce nu ies in evidenta) insa pe care le folosesc la toate advertorialele;
    ...samd.
    "Degeaba" intrii intr-un site cu DA60 daca ajungi intr-o categorie reprezentata 100% de advertoriale sau advertorialul tau are un tag pe care il au toate celelalte advertoriale.

    Google este destept si vede toate aceste aspecte. Cine crede ca "nu e chiar asa" nu a lucrat destul de mult timp pe campanii de link building, nu a trecut prin suficiente update-uri, nu a analizat zeci-sute de campanii si profilurile de linkuri aferente.

    Trebuie sa tii cont si de cum redactezi advertorialele. Degeaba gasesti site-uri care nu iti marcheaza sub nici o forma si care sunt curate daca toate advertorialele postate de tine au fix 2 link-uri (in mare de pe aceleasi ancore), au acelasi tip de redactare, toate scrise la persoana a 3-a, fara diacritice, cu cate 2 imagini fiecare si acelasi link catre wikipedia, cu lungime intre 600-700 de cuvinte ... ai prins ideea. E foarte usor pentru un site concurent sa isi dea seama ca acele articole sunt platite, dapai pentru Google.

    Un webmaster serios cu proiecte pe termen lung iti va impune sa scrie el articolul nemarcat cu P si sa iti integreze ancora + link-ul aferent intre alte 1-2-3-4 linkuri interne/externe. Articolul va fi scris in genul lor, de catre echipa proprie. Acela este site-ul pe care iti doresti sa intrii si nu unul care e dispus sa posteze oricum/oricand pentru o mica diferenta de pret.

    Spor la treaba!
    Ultima modificare făcută de tiroid; 12th May 2020 la 00:02.

  8. #8
    Avatarul lui cris
    cris este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    26
    Data înscrierii
    9th July 2007
    Vârstă
    37
    Posturi
    959
    Putere Rep
    26


    Implicit

    Citat Postat în original de matrimo Vezi Post
    Salutare,




    De ce ar plati antreprenorul pentru publicarea unui articol 500, cand poate obtine acelasi backlinkuri cu numai 65 de pe acel site?



    Daca vorbesti doar de link dofollow de ce nu ai aplica asta Vand lista forumuri cu dofollow in mesaj e free
    da-mi un pont seo la blogu asta de fotograf contra cost
    I like photography

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Advertoriale si comunicate de presa
    De Rapsodia în forumul Continut web
    Răspunsuri: 1
    Ultimul Post: 7th September 2019, 16:27
  2. Advertoriale si comunicate gratis
    De mariamarin în forumul Oferte gratuite
    Răspunsuri: 20
    Ultimul Post: 13th February 2014, 19:48
  3. Articole gratuite pe site de comunicate
    De Rapsodia în forumul Oferte gratuite
    Răspunsuri: 13
    Ultimul Post: 7th August 2013, 08:46
  4. Lansare director de articole si comunicate
    De georgik87 în forumul Directoare romanesti
    Răspunsuri: 12
    Ultimul Post: 11th November 2012, 16:24
  5. Cumpar comunicate cu advertoriale
    De Bogdan Calin în forumul Oferte gratuite
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 14th June 2012, 22:53

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •