Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 17

Subiect: php copy content

Paul este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    32
    Data înscrierii
    22nd November 2010
    Locaţie
    Timisoara
    Vârstă
    37
    Posturi
    506
    Putere Rep
    32

Exclamation php copy content

Buna seara ,

Sunt incepator in ceea ce priveste php si as avea nevoie de putin ajutor chiar daca imi voi prinde urechile.

Caut un code php , un script , o indicatie , orice despre problema mea si anume :

Am un site exemplu site "mama" pe care am o pagina php , care imi genereaza un continut din mysql si anume o propozitie simpla + link. ( ex : site.ro )

Ei bine ce doresc eu sa pot copia continutul acestei pagini pe alte site`uri de a le mele (sa spunem site`uri "fiu" )dar nu sub forma de <iframe> din cate am inteles nu e bun prieten cu tovarashu`l google , iar cum vizitele vin majoritatea de pe google pica ideea.

Vreau o alternativa la iframe... ca sa pot insera continutul pagini mama pe site`urile mele celelalte adika site`urile "fiu", dar si google sa indexeze continutul mama ca fiind unul a site`urilor "fiu" propozitia mea adika si un link.

Am auzit pe cineva spunand ca se poate prin get_content si mai nush ce ,ca fiind un fisier php pe site`urile "fiu" conectanduse la site`ul "mama" copiind content`ul si scriindul intrun fisier html,php (ex: test.php sau test.html)... desigur acest fisier aflanduse pe siturile "fiu"

Iar prin acest fisier (test.php) sa pot afisa continutul pagini "mama" folosind functia include pentru a o integra undeva pe site`urile "fiu" iar ca google sa indexe`ze continutul

Are cineva idee ? (scuzati expresile mama - fiu dar pentru a ma explica mai bine)

Multumesc anticipat !

Bogdan Ungureanu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    32
    Data înscrierii
    17th September 2010
    Locaţie
    Craiova
    Vârstă
    34
    Posturi
    431
    Putere Rep
    32

1 out of 1 members found this post helpful.

Implicit