Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 28

Subiect: Site infectat

Cristi U este deconectat Super Moderator
    Reputatie:
    51
    Data înscrierii
    26th January 2008
    Locaţie
    Oradea
    Vârstă
    36
    Posturi
    3.172
    Putere Rep
    51

Implicit Site infectat

In primul rand, nu stiu daca am pus threadul in locul corect. Imi cer scuze daca am gresit si cer unui moderator sa il mute unde ii e locul.
    am un site pe platforma wordpress, care daca ma uit in cache la google, il vad cu vreo 100-200 de linkuri in header. Linkurile sunt de forma unei noi pagini wordpress domeniu.com/?ceva/ Si sunt indexate de google. Am cautat in cache, sunt texte la medicamente si alte porcarii, fara nicio reclama...habar n-am ce sens au. Ideea e ca, paginile alea nu am reusit sa le vad niciodata, iar vizitele pe care le primesc din google pt cautarile la medicamentele alea, redirecteaza spre index, ca si cum nu ar exista pagina.
    http://209.85.129.132/search?q=cache...ient=firefox-a asa arata cachele google-ului.
    Eu nu am reusit sa le vad niciodata acele pagini, ceea ce ma duce cu gandul ca e un cloacking si asta ar insemna ca acele pagini exista chiar si acum pe site-ul meu. Prima masura care am luat-o a fost sa schimb hostingul, si fisierele site-ului, exceptand wp-contents . Am asteptat sa isi reimprospateze google cachele, am adaugat content, backlins, si parea ca isi revine incet incet site-ul in google, iar vizitele pe paginile fantoma erau tot mai rare. Cu toate astea insa, acum 2 zile google si-a reimprospatat cachele, si linkurile sunt tot in header...

Stie cineva unde ar fi vulnerabilitatea ? sau daca a mai avut cineva vreo problema asemanatoare... Eu am cautat peste tot si in baza de date. Acolo clar nu sunt stocate.
    Mai dau cate-un sfat juridic aici, uneori chiar despre online. Nu-l rata! :) Vezi și sfaturi de nutritie.

radu4us este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    5th February 2009