Salut,

Sunt convins ca ati observat noul update pe care Google l-a facut documentului µSearch Quality Rating Guidelinesµ, destinat evaluatorilor umani care analizeaza site-uri pentru imbunatatirea algoritmului de ranking. Varianta oficiala este disponibila aici si a fost publicata pe 16 mai, adica in urma cu 3 zile.

Pe blogul DWF, am publicat o analiza comparativa intre acest material si versiunea lui anterioara.
Cele mai importante 3 concluzii sunt:

1. “Page Qualityµ. Noutiunea este introdusa de Google, inlocuind unele din referirile la “E-A-Tµ din documentul anterior. Din aceasta analiza, pare sa rezulte ca Google accentueaza ideea de “Expertise – Authority – Trustworthinessµ in special pentru site-urile YMYL (continut financiar sau medical).
2. Expertiza autorului. Acesta este probabil punctul cu cea mai mare schimbare fata de versiunea anterioara. Google aduce o clarificare in acest document, potrivit careia demonstrarea “E-uluiµ din E-A-T este esentiala doar pentru site-urile YMYL. Pentru domeniile in care acest lucru nu se poate face in mod natural, expertiza se va deduce in primul rand din continutul efectiv al paginii (MC).
3. Interstitialele & ferestrele pop-up. Beneficiaza de o explicatie mai clara, expresie a efortului Google de a fi identificate mai precis de evaluatori si catalogate in consecinta. Poate sa indice un viitor update pe aceasta directie.


Daca doriti sa studiati toate diferente intre cele doua documente, va invit pe articolul de pe blog:
Analiza DWF: Google Search Quality Rating Guidelines Update – 16 mai, 2019

Sper sa fie cu folos.
Succes.