Pagina 2 din 2 PrimulPrimul 12
Rezultate 11 la 14 din 14

Subiect: Hosting: Apache vs LiteSpeed

mariusx este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    40
    Data înscrierii
    16th May 2006
    Posturi
    240
    Putere Rep
    40

1 out of 1 members found this post helpful.

Implicit

Pe mine nu m-a suparat mesajul, ci m-a suparat ca mi-ai dat negativ si nu pentru ca incerc sa fiu pe verde sau ceva, ci din singurul fapt ca pe langa faptul ca ai fost , sa zic civilizat, offtopic , te-ai si obosit apasan butonul de negativ.
    Referitor la consola vs cpanel e vb de gusturi de timp de securitate etc. eu sunt programator dar incetul cu incetul am ajuns sa lucrez si putin la consola, dar pentru mine cpanelul e suficent.

Bruzli este deconectat Administrator
    Reputatie:
    44
    Data înscrierii
    25th April 2005
    Locaţie
    Oradea
    Vârstă
    47
    Posturi
    980
    Putere Rep
    44

Implicit

Citat Postat în original de Nichita Vezi Post
    As fi vrut mai multe detalii legate de diferentele vizibile intre hostingul bazat pe Apache vs LiteSpeed. A facut cineva trecerea / comparatie intre viteza de incarcare inainte / dupa trecerea la LiteSpeed?

Intreb asta pentru ca aparent exista diferente enorme intre performantele acestor platforme.

Web Server Performance Comparison: LiteSpeed 2.1 VS

M-ar interesa de asemenea o recomandare de hosting shared (testat) cu IP de US si LiteSpeed implementat.
    Poti incerca in US eleven2 pentru shared cu litespeed, am folosit si eu dar strict pentru teste. Pe shared nu stiu daca te ajuta pe tine, ajuta mai mult furnizorul

Pentru uz propriu probabil cu nginx+varnish+apache+php-fpm poti stoarce mai mult dintr-un server.

Bruzli este deconectat Administrator
    Reputatie:
    44
    Data înscrierii
    25th April 2005
    Locaţie
    Oradea
    Vârstă
    47
    Posturi
    980
    Putere Rep
    44

Implicit

Citat Postat în original de mariusx Vezi Post