Rezultate 1 la 3 din 3

Subiect: Cum se calculeaza PR-ul din Google?

  1. #1
    Avatarul lui Ben Boingeanu
    Ben Boingeanu este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    37
    Data înscrierii
    12th July 2004
    Locaţie
    Suceava
    Posturi
    1.722
    Putere Rep
    37


    Implicit Cum se calculeaza PR-ul din Google?

    Stie careva formula de calcul a Pr-ului? Vreau sa-mi spuneti din experinta voastra cum ati reusit sa va mariti PR-ul.

    Sunt curios daca exista vreun web tool care sa-ti spuna cat mai are situl tau pana trece la urmatorul PR.

    Ma intereseaza si tot ce stiti voi despre acest subiect.

    Astept reply-uri.

  2. #2
    Avatarul lui Razvan Pop
    Razvan Pop este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    9th July 2004
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    40
    Posturi
    1.376
    Putere Rep
    34


    Implicit

    Formula de calcul a PageRank-ului o stiu doar cei de la Google.

    Inainte de vestitul "Florida update" se banuia ca formula este urmatoarea:
    {(1-d)+a (RS)} * {(1-e)+b (PR * fb)}

    iar mai nou ca ar fi asta:
    {(1-d)+a (RS)} * {(1-e)+b (PR * fb)} * {(1-f)+c (LS)}

    Trebuie tinut minte ca la aceste formule s-a ajuns pe baza unor observatii si analize. Nimeni nu poate pretinde ca a descoperit formula.

    Acu ce inseamna:
    RS = RelevanceScore: (Scorul acesta se bazeaza pe cuvintele cheie care apar in: Title, Meta Tags, Headlines, Body text, URL, Alt text, Title attribute, anchor text etc. din site-ul tau.) Corect ar fi din pagina ta.

    PR = PageRank: (Scorul se bazeaza pe numarul si PageRank-ul paginilor care au link spre tine. )

    LS = LocalScore: (Scorul se calculeaza din "expert documents". Are variabile si diferite valori pentru cuvantul cheie: in titlu (16), headline (6), anchor text (1), densitate. Doar Google cunoaste valorile adevarate.)

    a, b, c = Tweak Weight Controls: (folosite de Google pentru a ajusta rezultatele.)

    d, e, f = Dampener Controls: (folosite de Google pentru a ajusta rezultatele. Unii cred ca ar fi "0")

    fb = FactorBase: (Pagerank-ul Google nu crestre liniar, ci exponential. Se presupune ca ar fi in baza '8' . Asta inseamna ca PR5 este de 8 ori mai mare decat PR4, PR8 este de 4000 de ori mai mare decat PR4.)

    In general site-urile ajung usor la PR5. Acu intrebarea este cand va trece la PR6?

    Ca sa ajungi la PR5 nu trebuie sa ai IBLs(InBound Links) din o pagina cu PR6, prin urmare nu cred ca pentru a ajunge la PR6 ai nevoie de IBLs din pagini cu PR mai mare de 6.
    Site-ul va trece la urmatorul nivel in momentul in care va fi saturat cu PR. Sa zicem ca ai un site cu 10 pagini indexate si cu homepage-ul PR5. In momentul in care toate paginile vor avea PR5 exista sanse ca homepage-ul sa treaca la PR6.

    Ce am scris mai sus este opinia mea, s-ar putea sa nu am dreptate.

    Tre` sa-mi beau cafeaua.

    Regards,
    Razvan Pop

  3. #3
    Avatarul lui danysoft
    danysoft este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    12th December 2004
    Posturi
    7
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Uitati aici un material foarte cuprinzator despre PR : http://www.freeweb-hosting.com/google_page...ank_pr_checker/

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Cât de bine sau cum calculeaza Analytics?
    De c|neva în forumul Metode de promovare, Analiza trafic.
    Răspunsuri: 5
    Ultimul Post: 14th January 2009, 11:48
  2. Cost Per Click - Cum Se Calculeaza
    De tataraseni în forumul Metode de promovare, Analiza trafic.
    Răspunsuri: 3
    Ultimul Post: 10th March 2006, 10:34

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •