Probleme cu un domeniu inregistrat la register.com
Am cumparat anul trecut 2 domenii de la Register.com si anul acesta au expirat exact cand ma aflam intr-o scurta vacanta, fapt ce a facut sa uit de reinnoirea lor o perioada (3 saptamani). Am vrut sa le reinnoiesc la ei, dar am vazut ca preturile sunt cam mari (domenii .net) si oricum restul domeniilor le am la Godaddy am zis ca e mai bine sa le transfer si le am pe toate la un loc asa ca am initiat transferul la Godaddy, am platit, dar cand sa aprob transferul nu a mers pentru ca cei de la Register au schimbat adresa de mail de la datele proprietarului cu una de a lor asa ca a trebuit sa ma adresez celor de la suport ca sa rezolve problema. A durat vreo 3 zile, dar pana la urma am reusit numai ca pentru a transfera domeniile mai aveam nevoie si de codul de autorizatie care in mod normal trebuia sa apara in cont (asa mi-au spus cei de la Godaddy), dar nu aparea nicaieri asa ca am trimis din nou mail la suport dupa 2 zile si nimic, am trimis ieri un alt mail si am primit azi un raspuns prin care eram anunta-ta ca unul din domenii nu mai e disponibil pentru ca a fost achizitionat de o alta companie (New Ventures), companie care imi cere 200$ pentru domeniu, oferta valabila 7 zile. Aici m-am pierdut pentru ca nu am inteles cum un tip de la suportul celor de la Register imi poate vinde domeniul inapoi la supra pret ce inexplicabil a trecut in posesia unei alte companii?
I-am raspuns taios si i-am spus ca domeniul respectiv inca apare la mine in cont, dar am primit un alt mail:
"aaabbbbccc.net does not currently belong to you. It was bought by a company named New Ventures, whom I represent. ......
Otherwise the only way to obtain the name is by purchasing it from New Ventures for the $200 USD. You currently do not own the name therefore you cannot transfer it.
Please let me know what you wish to do as this offer is only valid for 7 days. I may be able to get the price lowered to $125 USD, but only with a verbal commitment on your part.
Am trimis un alt mail la Register.com sa inteleg si eu de ce se intampla acest lucru si le-am explicat inca odata faptul ca eu am initiat un transfer in perioada in care era posibil asa ceva, am platit acel transfer, am cerut schimbarea adresei de mail, am cerut codul de autorizatie, etc.
Intrebarea mea e daca a mai patit cineva asa ceva si daca stie cum pot rezolva?
Multumesc anticipat!
Content writer & marketing afiliat