1 out of 1 members found this post helpful.
Decizia este simplă: .com
Pro .es: Niciunul.
Cons .es: Restul.
Ca să și răspund la întrebarea ta: nu îl va vedea ca un keyword: https://www.seroundtable.com/google-...lds-22236.html
PS: Pot reveni și cu un post serios despre pros/cons, dacă nu ești încă hotărât.
Co-founder of
Deepstash. Tech lover. Dinosaur. Dad. Chef.
1 out of 1 members found this post helpful.
Testat acum ceva ani cu .in, keywordieft.in, nu este vazut ca ieftin de google. Testat intre timp de cateva ori cu alte asemenea, din nou, nimic.
Daca nu esti hotarat, il pot delega Mezei sa revina cu un post serios despre pro/cons.
Retired
2 out of 2 members found this post helpful.
Sergiu, nu m-aș focusa pe keyword-uri în domeniu deloc. Încearcă să creezi un brand frumos din domeniu, și mergi mai departe cu SEO-ul.
Sunt atâtea milioane de startup-uri care au nume total made up, și nu au niciun issue.
Este mult, MULT mai important numele business-ului, creativitatea lui și restul de lucruri care se învârt în jurul lui (cât de ușor se pronunță, dictează, spune în multiple limbi, dacă este .com șamd) decat (probabil) ajutorul de 0.2% în SEO prin faptul că are sau nu unul din cuvintele din nișă.
Co-founder of
Deepstash. Tech lover. Dinosaur. Dad. Chef.