24th April 2015, 23:16
0 out of 1 members found this post helpful.
Trucuri seo Forum
Servus voua. Tocmai ce incerc sa fac un forum de pariuri sportive ... Ideea e ca as dori sa il populez putin, am incercat cu pluginuri, etc etc... forumul este mybb, daca este cineva cunoscator si ma poate ajuta ... As dori cateva sfaturi, mentionez ca sunt incepator .... Mersi anticipat. Mai multe puteti vedea aici ... pariuripenet dot com
25th April 2015, 00:55
1 out of 1 members found this post helpful.
Subscriu la ideilor celor de mai sus. Ca să ai activitate pe forum ar trebui să atragi userii cu ceva. Acum, nu știu câte îți poate oferi platforma mybb, dar dacă tot începi cu forum, ar trebui ai posibilitatea să faci o pagină de CMS - astfel vei avea un look mai ușor de digerat pe pagina principală
Dacă ar fi după mine aș lua-o de la 0 (deși sunt convins că ai muncit la el) cu ceva făcut pe wordpress, în care să scrii articole care crezi că ar atrage useri - de exemplu ”Cum să pun un pariu online?” sau ”Care sunt cela mai bune platforme de pariuri?”
Cred că de la asta trebuie să pleci, de la conținut și un look atractiv / simplu.
Dacă totuși te decizi să continui cu forum, îți recomand ceva plătit: vbulletin (dar nu 5-ul), sau cel mai bun de la ora actuală, xenforo. Prin ei ai detule variante de widgets / add-on-uri, poți să faci pagină de CMS, au și o bună integrare reșele de socializare, back seo, etc.
28th April 2015, 15:51
0 out of 1 members found this post helpful.