Cateva din intrebarile pe care ar trebui sa le adresati prestatorului de servicii:
Pretul pachetului:
- cat costa serviciul (daca nu este specificat), exista taxe suplimentare ?
Meta tag-uri
- exista o analiza a meta tag-urilor titlu, cuvinte cheie, descriere ? se fac recomandari pentru acestea ? se efectueaza modificari pentru acestea (in cazul in care exista recomandari) ? se plateste in plus ?
Modalitatea de inscriere:
Se face automat, semi-automat (prin intermediul unui program) sau manuala ?
Trimiterea datelor ,in cazul in care inscrierea se fac prin intermedul unui program, se face automat sau manual ? (Aici puteti avea surpriza ca cel care face inscrierea prin intermediul unui program care completeaza campurile de date sa trimita automat formularul in directoare).
Frecventa inscrierii: - in cate directoare se inscrie site-ul pe zi ?
Durata inscrierii: - cat dureaza inscrierea pentru pachetul pe care l-am ales ?
Analiza comparativa a titlului site-ului: exista o analiza comparativa a titlurilor dorite pentru site ? este inclusa in pret ?
Garantii: Exista garantii ale serviciului ? Se garanteaza locul #1 sau prima pagina in Google. (Garantia oferita de prestator trebuie sa tina cont de numarul de rezultate in motorul de cautare, concurenta pe cuvantul (titlul site-ului) respectiv, numarul de link-uri directe care vor fi alocate cuvantului (titlului) respectiv.)
Neacceptare: Cate dintre directoarele web vor accepta site-ul ? Exista o marja de neacceptare ? Exista inscrieri alternative (cu rezultat garantat) pentru aceasta marja ?
Plata/Factura/Contract: Cum se face plata ? Se emite factura ? Exista un contract ?
PS: Am publicat articolul pentru a fi de ajutor celor care cauta servicii si NU pentru a fi copiat pe site-uri care ofera servicii de inscriere