Postat în original de
Dan
Mie mi se pare la fel, ca nimeni nu are dreptate.
Iulian nu este (in cazul de fata) un client de buna-credinta inselat de un magazin de rea-credinta.
El vrea "dreptate" pentru un pret eronat al magazinului, pe motiv ca magazinul nu a purtat sapca la momentul T+1 radical din x totul la patrat. Respectiv ca un angajat, observand pretul eronat si intentia lui Iulian de a profita de pe urma unei erori, i-a spus ceva ca sa scape de el. Ceva standard, conform trainingului sau ce l-o fi dus pe el capul: da, nu e pe stoc, cu alte informatii va mai putem ajuta? Iulian ar fi preferat un premiu de consolare, o diploma sau ceva asemanator.
Eu, ca angajat al magazinului, as fi facut probabil la fel, iar ca urmare a acestui topic l-as fi si trecut pe lista neagra (da, inca exista), astfel incat alti comercianti sa stie cu cine au de-a face.
Nu consider ca evomag face bine cand pune reduceri false, dar repet: NU DESPRE ASTA E TOPICUL! Topicul e despre Iulian care nu mai poate de nervi ca nu si-a luat imprimanta la 6 lei!