Pagina 5 din 6 PrimulPrimul ... 3456 UltimulUltimul
Rezultate 41 la 50 din 58

Subiect: evoMag: Reduceri false, minciuni, lipsa de respect si onoare (update)

  1. #41
    Avatarul lui IulianC
    IulianC este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    25th August 2013
    Locaţie
    Ialomita
    Vârstă
    42
    Posturi
    362
    Putere Rep
    0

    Implicit

    Citat Postat în original de Dan Vezi Post
    Mie mi se pare la fel, ca nimeni nu are dreptate.
    Iulian nu este (in cazul de fata) un client de buna-credinta inselat de un magazin de rea-credinta.

    El vrea "dreptate" pentru un pret eronat al magazinului, pe motiv ca magazinul nu a purtat sapca la momentul T+1 radical din x totul la patrat. Respectiv ca un angajat, observand pretul eronat si intentia lui Iulian de a profita de pe urma unei erori, i-a spus ceva ca sa scape de el. Ceva standard, conform trainingului sau ce l-o fi dus pe el capul: da, nu e pe stoc, cu alte informatii va mai putem ajuta? Iulian ar fi preferat un premiu de consolare, o diploma sau ceva asemanator.

    Eu, ca angajat al magazinului, as fi facut probabil la fel, iar ca urmare a acestui topic l-as fi si trecut pe lista neagra (da, inca exista), astfel incat alti comercianti sa stie cu cine au de-a face.

    Nu consider ca evomag face bine cand pune reduceri false, dar repet: NU DESPRE ASTA E TOPICUL! Topicul e despre Iulian care nu mai poate de nervi ca nu si-a luat imprimanta la 6 lei!
    Ori nu intelegi ori te faci ca nu intelegi. Eu am spus tot ce era de spus in acest topic
    Comerciantul nu doreste sa discute, nimeni de acolo nu a dorit si nu doreste sa ofere lamuriri nici in privat si nici aici public.


    Daca am facut ceva indoielnic doresc sa mi se spuna (sa imi fi spus) " Cutarescule conform cutare si cutare nu ai dreptate " ok accept imi cer scuze si asta e .


    Nu sunt nici primul si nici ultimul care deschide un subiect aici spunand ca X PF sau Societate nu sa tinut de cuvant, a fost neserios/a, etc .

    Pe scurt.

    2. Cand am facut comanda (intr-o zi cu reduceri si premii infricosatoare) nu am stiut daca acea reducere e o eroare sau nu.
    3. Raspunsul magazinului nu a fost concludent.
    4. Daca reducerea a fost reala sunt deranjat ca nu s-a facut livrarea si ca au avut o proasta gestionare a stocurilor (sunt un client pretentios, ce e rau in asta?).
    5. Daca reducerea a fost o eroare sunt deranjat ca magazinul nu si-a cerut scuze pentru eroare.
    5. Oricum ai lua-o, acolo a fost o disfunctionalitate si magazinul nu a gestionat bine situatia.

    Fara cuvinte

    Eu, ca angajat al magazinului, as fi facut probabil la fel, iar ca urmare a acestui topic l-as fi si trecut pe lista neagra (da, inca exista), astfel incat alti comercianti sa stie cu cine au de-a face.

  2. #42
    Avatarul lui MirceaG
    MirceaG este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    23
    Data înscrierii
    11th September 2012
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    290
    Putere Rep
    23

    Implicit

    Scuza-ma ca sunt carcotas, dar cred ca ai prea mult timp liber. Daca ai fi avut ceva mai important de facut, nu ai fi pierdut ore intregi de postat un lucru care nu-ti aduce nici un beneficiu. Oricum situatia nu e una asa grava incat sa defaifeze magazinul, iar tu pierzi timp pretios, in care ai putea face o multime de lucruri utile, fara sa te enervezi si stresezi pt 3 lei si o imprimanta care stiai inainte sa o comanzi ca nu e la pretul real.

    Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

  3. #43
    Avatarul lui Dan
    Dan
    Dan este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    107
    Data înscrierii
    17th November 2004
    Locaţie
    Cluj
    Posturi
    3.358
    Putere Rep
    107

    Implicit

    Citat Postat în original de IulianC Vezi Post
    Fara cuvinte
    Adica?
    Tu, ca client ai facut ceva mai prejos? N-ai trecut magazinul pe o "lista neagra" ca sa stie si altii cu cine au de-a face?
    Sau numai tu ai drepturi si restul sunt fraierii tai?

    Si eu, ca magazin, am dreptul sa fiu suparat ca tu, ca client, nu ai gestionat situatia "bine". In loc sa sesizezi o eroare, ai facut (si inca faci) tot posibilul sa PROFITI.

  4. #44
    Avatarul lui Claudyou
    Claudyou este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    19th May 2013
    Locaţie
    Cluj Napoca
    Posturi
    533
    Putere Rep
    25

    Implicit

    Citat Postat în original de Dan Vezi Post
    Daca doriti, facem oricand un topic unde sa punem ofertele fake cu dovezile de rigoare. Promit sa particip, pentru ca nu sunt automat de partea comerciantilor. Sunt si comerciant si client. Ma deranjeaza practicile imorale/ne-etice ale competitiei (cand acestea exista), ma deranjeaza reducerile false pentru ca strica reputatia reducerilor...
    Sustin si vreau sa particip intr-un astfel de thread.
    Doua avantaje majore:
    1. Ne informam reciproc despre reducerile practicate de diversi comercianti, la ce categorii se practica cel mai des etc.
    2. Poate reusim si ceva mai maret.
    Fara semnatura.

  5. #45
    Avatarul lui I. Laurentiu
    I. Laurentiu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    28th April 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    32
    Posturi
    692
    Putere Rep
    30

    Implicit

    EVOMAG strikes again:

    19.11.2016
    #854474 din 19.11.2016 1 x Controller Wireless Sony DualShock 4 Wave Blue (Albastru) 224,28 Lei Anulata Alexandru Mocanu Detalii
    25.11.2016
    Stimate(ă) Iancu Laurentiu,

    Comanda nr. 854474 a fost anulata deoarece produsul comandat nu este disponibil si nu avem termen de aprovizionare. O zi buna, evoMAG!
    Agent vanzari: Alexandru Mocanu
    Call center: 0372.173.600

    Să aveţi o zi plăcută.
    Cu stimă, echipa evoMAG.ro
    Produsul bineinteles ca este pe stock dar la alt pret(verificat si la 2-3 zile dupa comanda ca sa vad daca exista vreo diferenta de pret): https://www.evomag.ro/GAMING-Accesor...u-2745120.html

    Practic, pentru 25 de lei + curier ne facem de KKO.

    PS: 20 de minute de asteptare la telefon - nema raspuns!
    Vand pachet de advertoriale pe site-uri autoritare -> vezi oferta
    Ai nevoie de un site profi pentru afacerea ta? Contacteaza-ma!

  6. #46
    Avatarul lui florian g
    florian g este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    5th July 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    46
    Posturi
    200
    Putere Rep
    25

    Implicit

    La mine apare "Intreaba stoc".

  7. #47
    Avatarul lui I. Laurentiu
    I. Laurentiu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    28th April 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    32
    Posturi
    692
    Putere Rep
    30

    Implicit

    Citat Postat în original de florian g Vezi Post
    La mine apare "Intreaba stoc".
    Corect, mai devreme era Disponibil in Stoc, la fel cum a fost si marti.

    Si totusi, in momentul comenzii era IN STOC, deci putea fi comandat si implicit livrat. De altfel, au emis mesaj cum ca produsul va fi livrat in termen de 9 zile din pricina numarului ridicat de comenzi. Daca nu aveau stoc, puteau respinge comanda inainte de a o confirma ca fiind preluata. Eu stiam asta si nu asteptam 5 zile ca sa se trezeasca Evomagul ca nu mai livreaza, ma duceam si-l luam din alt magazin.

    Nu tu scuze, nu tu propunere de livrare a unui alt produs...hai sa-i dam totusi un email fraierului ca n-avem produsul! Servicii de toata jena
    Ultima modificare făcută de I. Laurentiu; 25th November 2016 la 13:59.
    Vand pachet de advertoriale pe site-uri autoritare -> vezi oferta
    Ai nevoie de un site profi pentru afacerea ta? Contacteaza-ma!

  8. #48
    Avatarul lui Rapsodia
    Rapsodia este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    29
    Data înscrierii
    18th March 2013
    Locaţie
    Hungary + Chișinău + Câmpina
    Posturi
    2.697
    Putere Rep
    29

    Implicit

    Citat Postat în original de I. Laurentiu Vezi Post

    Nu tu scuze, nu tu propunere de livrare a unui alt produs...hai sa-i dam totusi un email fraierului ca n-avem produsul! Servicii de toata jena
    Deci pana la urma se pare ca avea ceva dreptate si Iulian!
    Ofer servicii Social Media Marketing!. Articole contra cost Oferta generala, ro, fr si ru aici!

  9. #49
    Avatarul lui mike07
    mike07 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    30th April 2008
    Posturi
    524
    Putere Rep
    36

    Implicit

    /off dar oarecum related...
    Vineri si azi a fost/este mare nebunie in online (Black friday/Cyber Monday) cu inregistrarea domeniilor/gazduire web/certificate SSL, etc.

    Intru in cont la Namecheap si ce vad..
    Due to heavy demand, orders may be delayed or fail. If your order fails, you will be refunded. Feel free to take an advantage of our hourly deals throughout the day. Sincere apologies for the inconvenience.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Due to high demand on .com/.net/.org domains you may experience 500 errors on some pages of our website. Please accept our sincere apologies for the inconvenience.
    Poate ca nu sunt interesat de campania lor si totusi chiar inainte sa mi se intample si mie ei ISI CER SCUZE pentru eventualele inconveniente. Asta inseamna sa fi pro-activ si sa ai respect fata de clienti!

    Cei care aveti magazine online in RO, luati aminte, invatati de la cei mari lucrurile bune si nu reinventati roata. Veti avea numai de castigat!

  10. #50
    Avatarul lui Razvan Guiu
    Razvan Guiu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    14
    Data înscrierii
    2nd November 2016
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    52
    Posturi
    86
    Putere Rep
    14

    Implicit

    Salut,
    Conform domnului Stanciu de la Emag fiecare produs are un pret de baza la care sta cam trei luni pe an. Acesta este fie pretul recomandat de catre producator, fie cel la care magazinul calculeaza ca poate sa vanda, reducerile provenind din cresterea rulajului cu anumiti producatori.
    Personal ma intreb care este pretul DE ACHIZITIE al produsului, intrucat nu cred ca cineva ar cobora sub costurile operationale doar de dragul de a face vanzari de Black Friday....
    Sfatul meu este sa iti stabilesti clar ce anume iti doresti si sa studiezi evolutia preturilor acestora pe o perioada mai lunga de timp, de exemplu 6 luni.

Pagina 5 din 6 PrimulPrimul ... 3456 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 19th February 2014, 23:43
  2. Reduceri cu reduceri pentru seopedisti la Brasov Internet Festival
    De Sorin Frumuseanu în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 2nd May 2012, 23:41
  3. 5% discount pe evomag
    De Pato Basil în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 22nd August 2011, 20:52
  4. Respect!
    De BlueBoy în forumul Prezentare forumisti
    Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 20th November 2006, 00:38

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •