Pagina 1 din 6 123 ... UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 56

Subiect: Propuneri nise (noi) afiliere

Serban Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    81
    Data înscrierii
    1st November 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    4.328
    Putere Rep
    81

5 out of 5 members found this post helpful.

Implicit Propuneri nise (noi) afiliere

M-am gandit sa discutam un pic despre ce alte nise ar merita pe afiliere, astazi ma uitam dupa parfumuri, daca va amintiti a fost un magazin in 2p acum 2 ani parca. Intre timp a ramas doar fup, dar pentru ca are niste rate de refuze absolut indecente, nu are sens sa ma apuc sa ii promovez.

1.Asigurari . Nu neaparat o nisa noua, dar asigurarile merita o concurenta, am facut banuti frumosi pe rca fara sa ma fortez, iar pe asigurarile de case este decent, desi inca nu a venit valul de clienti ( cand or incepe sa ii amendeze )

2. Instalatii/Termice . De profesie sunt inginer de instalatii, am lucrat pe langa taica miu de la 13 ani, apoi in marketing si vanzari pana in 2008 cand din motive personale am abandonat jobul. Vanzarile sunt foarte mari si cred ca stau mai bine la adaos decat zona IT, automat ma astept si la comisioane ceva mai bune, as indrazni sa zic 4-7% . Calor, Romstal si centrale.ro ar fi primele optiuni ce imi vin in minte. Am un magazin de boilere, comanda medie depaseste 1100 ron, pe centrale ar fi +40%. Sigur, nu mai sunt anii de varf 2001-2007, dar piata exista cu siguranta. Mai este un amanunt tehnic. Majoritatea CT murale montate in 2001-2002 (perioada de varf la debransare) au durata de viata 8 ani, asa ca vor fi cam 1.000.000 centrale ce vor fi schimbate in perioada urmatoare.

3. Aer conditionat . Stiu ca sunt destule modele prin magazinele de electro afiliate, dar preturile sunt maricele, as prefera clar un magazin dedicat. In plus lipsesc nise, de ex, cautam ac mobil si am gasit fix 3 modele in 2parale.