Postat în original de
Bogdan Ungureanu
Am căutat câte ceva aici și pe Google și nu am găsit nimic despre asta și sper că am postat în secțiunea potrivită.
În ultima vreme m-am jucat cu adwords și profitshare cu ajutorul unor cupoane adwords. Problema mea e următoarea: am licitat pe cuvinte cheie longtail ca "monitor samsung 22" și am pus landing page-ul către o categorie a emag. Am primit cateva sute de clicuri pe aceste keyword-uri și nu am cine știe ce conversii și ROI e cam 0.
Mă gândeam să fac un grup de anunțuri doar cu un singur produs și cu keyword-uri cu acel produs (fiind selectate doar rețeaua de căutare și destinații de plasare gestionate pe shopmania.ro, price.ro - comparatoare de prețuri), ar mări rata de conversie sau numărul de comsioane chiar dacă aș avea mai puține clicuri?
Contează foarte mult landing page-ul dacă userul caută keyword-ul "monitor samsung 22" și landing page-ul e doar categoria monitoare, fără a fi selectată opțiunea pentru diagonală?