Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 12

Subiect: Experimente Adsense A/B - ghid

  1. #1
    Avatarul lui Sutzu
    Sutzu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    3rd April 2011
    Vârstă
    37
    Posturi
    70
    Putere Rep
    25


    3 out of 3 members found this post helpful.

    Implicit Experimente Adsense A/B - ghid

    Salutare,

    Intrucat de curand am incheiat o serie de experimente A/B pe Adsense cu rezultate mai bune decat ma asteptam, am zis ca sigur sunt persoane nesigure pe care tip de reclama le-ar converti mai bine si le-ar prinde bine niste explicatii pas cu pas cum se face un experiment Adsense pentru a isi rotunji veniturile

    Asadar:

    1. Am creat doua unitati de reclama noi, cu aceleasi setari (culori, font, text/rich media) singura diferenta fiind marimea: una de 336x280 si una de 300x250.

    2. In locul unde normal se afisa reclama, am folosit codul de mai jos. Acest cod foloseste o variabila random, astfel la o incarcare a paginii se afiseaza o reclama si la cealalta afisare reclama cealalta. Avand in vedere ca vorbim de un numar aleatoriu, normal ca afisarea celor doua reclama nu va fi complet egala, dar diferenta e neglijabila.

    Cod:
    				<div style="float:left;">
    				
    				<?php
    				 $random_number = rand(0, 1); ?>
    				<script type="text/javascript">
    				<?php
    				  if($random_number < .5){ ?>
    					<!--
    					google_ad_client = "ca-pub-xxxxxxxxxxxxxxxx";
    					/* Mijloc loop 300x250 */
    					google_ad_slot = "xxxxxxxxxx";
    					google_ad_width = 300;
    					google_ad_height = 250;
    					//-->
    				  <?php } else { ?>
    					<!--
    					google_ad_client = "ca-pub-xxxxxxxxxxxxxxxx";
    					/* Mijloc loop 336x280 */
    					google_ad_slot = "xxxxxxxxxx";
    					google_ad_width = 336;
    					google_ad_height = 280;
    					//-->
    				  <?php } ?>
    				</script>
    				<script type="text/javascript" src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"></script>
    				
    				</div>
    3. In contul de Adsense, mergem la MyAds -> Custom Channels. Aici vom crea doua canale diferite, prin New Custom Channel.
    Canal1: Nume "Mijloc loop 300". In lista de reclame se da "add" pe reclama de 300x250 creata si se da Save.
    Nota: Aici veti vedea optiunea de bifat "Show this custom channel to advertisers as a targetable ad placement". Bifand casuta, spatiul respectiv va putea fi ales direct de catre advertiser sa afiseze o reclama in exact locul acela. Detalii aici Ad placement and how to create it - AdSense Help

    Canal2: Nume "Mijloc loop 336". In lista de reclame se da "add" pe reclama de 336x280 creata si se da Save.

    3. Lasati reclamele sa isi faca treaba pentru un timp pana cand diferenta dintre reclame se vede clar. 2-3-4 saptamani ar trebui sa fie suficient.

    La mine, dupa 2 saptamani diferenta e evidenta in favoarea casutei de 336. Evolutia se urmareste din Performance reports -> Custom channels.



    Sper sa va fie de folos.

    Mult succes !

  2. #2
    Avatarul lui Hakuna Matata
    Hakuna Matata este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    45
    Data înscrierii
    21st January 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    44
    Posturi
    791
    Putere Rep
    45


    Implicit

    Ok, interesanta expunere insa nu ai afisat in concret nici-o statistica [ex. am plecat de la un CTR de X si am ajuns la XY sau castigam x euro pe zi inainte iar dupa castig XX]. Pana la urma cred ca asta intereseaza pe toata lumea

  3. #3
    Avatarul lui Sutzu
    Sutzu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    3rd April 2011
    Vârstă
    37
    Posturi
    70
    Putere Rep
    25


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Scopul experimentului e sa vedem ce tip de reclama converteste mai bine in acelasi spatiu. Astfel, daca vorbim de statistici concrete, concludente sunt rezultatele uneia vs celeilalte

    Rezultate concrete (site divertisment), ultimele 7 zile:

    - Mijoc 336 - Page CTR 0.46%, CPC 0.13, Page RPM 0.52 - castig 1.94 E
    - Mijloc 300 - Page CTR 0.24%, CPC 0,06, Page RPM 0.13 - castig 0.56 E

  4. #4
    Avatarul lui Popescu Marian
    Popescu Marian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    45
    Data înscrierii
    18th April 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    44
    Posturi
    983
    Putere Rep
    45


    Implicit

    Datele tale sunt pentru un numar prea mic de clicuri. Trebuie sa ai cateva sute chiar mii de clicuri pentru a extrage niste concluzii mai clare.

    Eu am succes mai mare cu unitatile de 300x250 setate pe image/text. CPC-ul este triplu fata de setarea text only si dublu fata de unitatea 336x280, insa CTR-ul este mai mic, cam la jumatate.

  5. #5
    Avatarul lui Sutzu
    Sutzu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    3rd April 2011
    Vârstă
    37
    Posturi
    70
    Putere Rep
    25


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Cifrele mele erau pentru ultimele 7 zile. Dar simt ca deviem de la subiect.

    Ideea e experimentarea pentru a descoperi care unitate de reclama converteste mai bine pentru fiecare in parte. Pentru unii e cea de 300x250, pentru unii cea de 336 pentru altii link unituri s.a.md. Sunt f multe variabile. Tocmai deasta vorbim de experimente.

    Rezultate da, sunt perfect de acord, cu cat mai lung experimentul, cu atat mai concludente rezultatele.

  6. #6
    Avatarul lui Dan
    Dan
    Dan este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    108
    Data înscrierii
    17th November 2004
    Locaţie
    Cluj
    Posturi
    3.358
    Putere Rep
    108


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Citat Postat în original de karismasand Vezi Post
    Pana la urma cred ca asta intereseaza pe toata lumea
    Cred ca scopul topicului este metoda, nu cati bani castiga Sutzu.
    Ma minunez uneori de ce citesc pe aici
    Trust, but verify.

  7. #7
    Avatarul lui Hakuna Matata
    Hakuna Matata este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    45
    Data înscrierii
    21st January 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    44
    Posturi
    791
    Putere Rep
    45


    Implicit

    @Dan ...Minuneaza-te in continuare

    Ideea era nu cat castiga Sutzu ci cu cat s-a imbunatatit rata de castig, ca doar acel experiment nu la facut de amorul artei.

    OFF - Observ ca de cand ti-am comentat la minunatul post cu directorul de articole nu incetezi sa ma ataci ...

  8. #8
    Avatarul lui Dan
    Dan
    Dan este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    108
    Data înscrierii
    17th November 2004
    Locaţie
    Cluj
    Posturi
    3.358
    Putere Rep
    108


    Implicit

    Citat Postat în original de karismasand Vezi Post
    Ideea era nu cat castiga Sutzu ci cu cat s-a imbunatatit rata de castig
    Ce relevanta are rata lui de castig?
    El a dat un sfat tehnic.

    Si multumesc pentru ca-mi dai voie sa ma minunez.
    Trust, but verify.

  9. #9
    Avatarul lui Hakuna Matata
    Hakuna Matata este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    45
    Data înscrierii
    21st January 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    44
    Posturi
    791
    Putere Rep
    45


    Implicit

    Din acel experiment s-au degajat niste concluzii care implica rata de castig [e vorba de adsense = e pe baza de bani] si inca o data, nu e vorba de el, atata timp cat a dat un sfat despre adsense este valabil pentru toti cei care il vor testa. Logic, nu?

  10. #10
    Avatarul lui felix
    felix este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    42
    Data înscrierii
    1st December 2010
    Locaţie
    Baia Mare
    Vârstă
    50
    Posturi
    1.331
    Putere Rep
    42


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Exista posibilitatea ca mai multe firme sa cumpere reclama pe 336x280 si datorita concurentei sa creasca costl/ lick la reclamele 336x280.
    Studiu de caz pentru un magazin online, FashionLand, Bld, Bulevardul Regele Mihai I 55, Baia Mare 430012

Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Ghid SEO
    De Hobart în forumul Stiri despre motoarele de cautare, SEO si Marketing
    Răspunsuri: 14
    Ultimul Post: 19th March 2012, 23:08
  2. Ghid util Adsense - optimizare si tool-uri
    De Nichita în forumul Adsense
    Răspunsuri: 1
    Ultimul Post: 23rd July 2009, 16:03
  3. Un ghid Adsense pentru incepatori
    De jeremy în forumul Adsense
    Răspunsuri: 61
    Ultimul Post: 15th January 2008, 21:30
  4. Ghid Constructii
    De bobu în forumul Studii de caz
    Răspunsuri: 6
    Ultimul Post: 7th December 2005, 00:22

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •