Un magazin online, ar trebui sa indeplineasca cateva conditii standard, fara de care promovarea va fi destul de grea.
- Sa fie responsive (compatibil cu dispozitivele mobile)
- Sa aiba un procent de optimizare peste 85% - puteti testa orice website cu Google PageSpeed Insights: https://developers.google.com/speed/...nsights/?hl=ro
- Sa aiba sistem de securitate profesional
- Sa fie https:// nu http://
- Sa nu existe in codul sursa date despre platforma cu care sa dezvoltat site-ul.
- Codul sursa sa fie compresat
- Optimizarea serverului de hosting sa fie facuta de o persoana specializata in acest domeniu. Serverele inchiriate de la companii de hosting, nu sunt optimizate.
- Multiple sisteme de plata
- Sa se adauge optiuni automate pentru date structurate (Google Structured Data)
- Se existe optiuni de promovare a produselor in mod automat, pe retelele sociale importante
- Sa existe optiuni pentru metadatele Dublin Core, facebook si Twitter
- Optiuni de import si export produse
- Optiuni de editare Bulk, a produselor
- Oferte speciale cu Timer
- Sa fie optimizat pentru campanii AdWords (daca folositi)