1 out of 1 members found this post helpful.
@gratian ...m-ai dat gata cu paralaxa - dar pare ca ai dreptate cu relevanta. Ce as zice este ca fac mult linkurile de la cei de desupra ta pe aceleasi cautari. in final ei sunt tot mai relevanti si mai autoritari pe nisa ta , pe cuvantul tau cheie pana la poz 1.
Da ce te faci cand deasupra sau in jur ai doar concurenta in speta magazine, sau activezi pe un domeniu unde greu de abordat si unde te poti lipi doar de f putini..Pe ansamblu merge sa te lipesti de domenii inrudite oricat de dificila ar fi nisa. Poti sa muncesti pe ...implant dentar si sa postezi pe situri cu relevanta generala pe medical, ca nu stiu cati au cunostinte sau si au optimizat situl pe implant dentar.
Prtea proasta e alta si ridic intrebarea la cei mai grei si cu experienta..poate vine TOM aici si ne lumineaza..hai maestre ca esti expert in calitate..la modul cel mai onest cu putinta
nu inteleg un fenomen..dupa mine se pare ca nr de IP uri de pe care vin linkuri pare mai imp decat un anumit numar de linkuri bune. Initial am crezut ca formula de rankare era ceva de genul punctaj obtinut de pe urma linkurilor impartit la nr de linkuri. Adica P/Nr. Asta inseamna ca daca ai putine dar tari este mai bine decat mult mai multe linkuri dar slabe.
DAR, m-a mancat de am cercetat linkurile pe cateva nise si am avut surprize. SUnt situri cu sute IP uri gen ( 200-500 de ip uri cu link la root) si cu 100.000++ linkuri pe ansamblu care sunt in top . si daca le vad profilul de linkuri ma sperii. Spam curat, cu gsa sau altele asemenea. Comentarii pe bloguri in limbi straine indiferent ca sunt 200 de comentarii pe pagina, guest bookuri de toata jena, pagini unice pe bloguri noi facute peste nopte etc. Dar aduc peste 6-700 IP uri la root. Cei mai de jos am vazut ca erau curatei, cu articole cu referinte bune..insa erau MAI JOS.