Depinde de nisa.
Fiecare nisa cu clientii lui. Da, conversia depinde si de design, si cu siguranta un site curat si "modern", ar trebui sa vanda mai bine decat o "rabla". Daca tu ai "droping carts" activat, si fata de vechea platforma ai conversie mai mica de 50%, atunci poti incerca saptamanal sau lunar o pagina noua. Cand ai trafic este usor de creat pagini pentru conversii.
De multe ori e greu sa integrezi un design "aiurea" intr-un magazin ok, dar daca asta genereaza conversii, atunci o faci.
Testeaza 3 pagini diferite, timp de 3 saptamani sau 3 luni, in functie de trafic, si pe baza datelor optinute, poti obtine o pagina mai buna.
Magento este momentan no.1, dar doar pentru clientii care isi permit. Extenciile sunt contra cost, modificarile sunt create de un programator f. bun (scump), serverul (ele) trebuie sa fie obligatoriu dedicat si "avion", ... buget mare.
Eu pe piata din ro, am cerut tot timpul buget minim 15k pt magento, de la clientii cu "pretentii". NU dau! Prefera sa e chinuie in continuare cu "ieftin", decat sa investeasca.
Daca vrem luam cazul Altex, unde cu siguranta au programatorii in house, si designerii "externalizati". Designerii cred ca sunt pe "barter", pentru ca sunt jalnici, iar programatorii ori nu inteleg ideea de magazin, ori sunt genul " asa era in layout". Problemele la ei sunt, si or sa existe forever. Magazinul creste, traficul creste, cerintele cresc. Dar pentru un magazin pe magento ai nevoie de programatori in-house. Si trebuie sa intelegeti un lucru: Un proiect, fie el si magazin, NU SE TERMINA NICIODATA. Evolueaza!
Si ca tot vb de solutii. Victoria secret se "dezvolta" in Romania pe magento+drupal, cele mai bune 2 solutii (ecommerce+content). Doar ca a costat 6 mil usd
Eu daca cer 2000 euro pe un magazin, functional (design+setari+import produse....), e mult!