19th August 2015, 14:51
#1
2 out of 2 members found this post helpful.
Studiu de caz 3 magazine online: cele mai importante canale de marketing
Salut,
Prezint un mic studiu de caz (Cele mai bune canale de promovare online pentru un site de e-commerce - DWF), realizat pe 3 magazine online din Romania. Obiectivul este formularea unui raspuns la intrebari precum "Care sunt cele mai importante medii de promovare pentru un magazin online?" sau "Ce canal de promovare online aduce cele mai multe vanzari?". Din analiza datelor reale ale acestor magazine observam o diversitate foarte mare intre importanta fiecarui canal in parte (sunt prezentate cifre care tin inclusiv de incasarile aferente fiecarui canal in parte).
La finalul articolului, sunt prezentate o serie de recomandari, valabile pentru toate magazinele online care doresc sa-si distribuie in mod eficient bugetul de marketing pe fiecare canal in parte. Cateva dintre aceste recomandari sunt urmatoarele:
- setarea corecta a modulului de e-commerce in Google Analytics, astfel incat sa fie posibila inregistrarea datelor despre comenzi;
- intelegerea si definirea corecta in Google Analytics a rapoartelor referitoare la conversiile asistate (multi-channel funnels);
- experiementarea pentru o perioada suficient de lunga de timp (in functie de canal) cu atragere de trafic relevant din mai multe canale;
- ...