Cred că acesta va fi planul de lansare. Topicul poate rămâne deschis.
1. Website
Aproape sigur va fi ales CRM imobiliar clasic, deși sunt bune și ideile lui GABETU de la punctul 1 pentru acest tip de agenție. Dar încă se mai deliberează.
2. Promovarea ofertelor în online
2.1. Siteuri de anunțuri - pe acest tip de promovare în online se va axa agenția;
2.2. SEO - limitat (particularizat) la ofertele pentru care au exclusivitatea obținută din timp;
2.3. Ads Google, Facebook Ads - limitat la ofertele pentru care au exclusivitate.
3. Offline
Știu ei cum să facă, lucrează cu metode medievale, dar care funcționează foarte bine.
Și unele din celelalte idei exprimate sunt interesante și vor fi păstrate în coada de așteptate în cazul în care agenția va trece mai departe de stadiul "început de drum".
Nu mai CAUT content writer
Eu as miza mult pe newslettere si alerte.
Cam asta lipseste la olx si lajumate, faptul ca trebuie sa intri zilnic sa vezi daca s-a mai adaugat ceva.
Nu am experienta pe nisa imobiliare dar pot sa vorbesc decat din prisma unui utilizator de internet si posibil client candva. Eu cred ca este foarte important publicul caruia i te adresezi. In cazul de fata, una sunt garsonierele din Militari si alta casele prin Dorobanti. In functie de target poti sa iti stabilesti o strategie de promovare, aceasta fiind costisitoare in nisa imobiliare. De asemenea este important si rolul proprietatilor, daca sunt recomandate ca si investitii sau locuit ori chiar direct afaceri/birouri. Cred ca doar asa poti sa iti stabilesti strategia de promovare online, venind nou pe o piata imensa.
Clientii acestei nise se informeaza foarte bine, asta este principalul avantaj in cazul unei agentii noi. Are si aceasta sanse. Una e sa cumperi un mouse si alta o locuinta (pana si pt un mouse te informezi bine). Eu as pune accent pe prezentarea cat mai detaliata si comerciala punand in evidenta beneficiile imobilului dar nu in mod exagerat. Fotografiile de produs, in cazul de fata sunt cele mai importante dupa parerea mea. In general, majoritatea promoveaza 'randari 3d' chiar si in cazul locuintelor deja construite. Una este in poze si alta la fata locului. As realiza schita 3d pentru fiecare imobil in parte (compartimentarea), consider ca este esentiala. Poze de anunt as pune: schita 3d, randarile 3d, foto reale ideal wide. Eventual se poate achizitiona si o camera foto 360 grade.
Nu cred ca are rost sa investesti in SEO sau cel putin pana nu iti asiguri 2-3 ani de activitate. As promova anunturile pe site-urile de profil imobiliar, pe toate! Un exemplu korter.ro - un proiect interesant care mi-a placut. As promova pe site-urile de anunturi (olx, etc) chiar si cu anunturi platite. Intens: Facebook (inclusiv instagram) si Google Ads.
Important: avand in vedere ca posibilii clienti se informeaza foarte bine inainte de o achizitie, este extrem de importanta campania de remarketing. Eu as imparti bugetul de reclame 50-50 cu aceasta. Daca se permite, ofera si un mic discount sau un cadou de 'casa noua' lead-urilor (sfatul acesta este indicat mai mult direct dezvoltatorilor) care se concretizeaza.
Si mai important: agentii imobiliari. Acestia au o putere mare de influentare, ideal sa fie motivati corect atat financiar cat si psihic. Afiseaza foarte vizibil pe site-ul de prezentare datele de contact (telefon, whatsapp, etc).
Platforma, mergi pe ceva universal. Cum a mentionat si userul gabetu si altii, un WP 'tunat' este foarte eficient. Nu are rost sa reinventezi roata investind intr-o platforma proprie.
Ultima modificare făcută de Clax; 9th June 2021 la 14:23. Motiv: am cam mancat litere si cuvinte :))
Clax vine, ca de obicei, cu multiple sugestii într-un răspuns foarte bine îngrijit.
Deși am considerat problema încheiată nu am cum să nu-i răspund.
Nou, dar vechi.
Cam greu, cei de la agenție vând complet complexe imobiliare înainte de a fi terminate. Maxim schițele și "simulările" de la arhitect ar putea fi "la zi". Gen de-abia au terminat fundația și mai sunt 12 apartamente disponibile.
Suntem mai aproape de același mod de a gândi decât peste 87,43% dintre cei de aici.
Doar pe unul am ales deocamdată.
Merci, chiar este interesant de studiat.
Pe OLX este cam greu să faci câte un cont ptr fiecare anunț ca să beneficiezi de gratuitate.
Da.
Remarketing-ul clar va fi și el de bază.
Nu prea îmi dau seama ce, poți oferi un exemplu?
Persoana a fost implicată [și] în vânzari de ani câțiva ani în acest domeniu, colaborări, știe mai bine ce și cum.
Îmi amintesc când am fost la ea (avea un mic business în alt domeniu): venise cineva să le vândă ceva (un serviciu) și a plecat cumpărând ceva (un produs) de la firma ei.
Este aleasă:
http://forum.seopedia.ro/metode-de-p...tml#post358061
Nu mai CAUT content writer
Mi-ar place sa vad ceva de genul asta https://view.wec360.com/demo/demo/matterport la imobiliarii nostri
Fiind o agentie noua conteaza mult si branding-ul, ceva nou si fresh nu strica pe piata.
Ultima modificare făcută de gabetu; 9th June 2021 la 18:45. Motiv: Branding
Apreciez
O camera buna 360 + soft-ul acesta: https://www.immoviewer.com/
- sau -
Ceva mai low cost: dispozitivul acesta: https://www.amazon.com/Asteroom-Came.../dp/B08FBYS11D + app: https://apps.apple.com/us/app/asteroom/id1441372099
Vazusem nu de mult un dispozitiv dedicat (monopied+cam+soft automat, fiind per total mult mai practic si usor de utilizat) dar nu mai retin unde, ce mai retin ca era aproximativ 350 usd.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)