22nd November 2013, 17:48
#1
2 out of 3 members found this post helpful.
Promovare prin SMS - are efect ?
Salut,
Acum ca tot vine sfarsitul de saptamana, am mai multe iintrebari si mai mult timp sa dezbatem aceste intrebari. Una din ele ar fi ? Merita banii promovarea prin SMS ? sau mai degraba folosesti SMS pentru a fideliza clientii deja inregistrati?
Cand zic publicitate prin SMS ma refer sa trimiti la un numar de oameni un SMS din numele firmei tale .. in care .. le faci o oferta, ii inviti pe site .. etc..
Stiti servicii de genu in Romania ? dar cu preturi decente ?
22nd November 2013, 20:20
#2
1 out of 1 members found this post helpful.
Daca ai numerele din baza ta de date si ei si-au data acordul sa primeasca sms-uri - e ok.
Un amic isi promova un site de anunturi prin sms-uri, o baza de date cumparata. Rezultatele au fost spre 0 - aproape nici un anunt adaugat in urma camapaniei. Smsurile lui erau tratate ca spam.
Il voi intreba cu ce serviciu a colaborat...
22nd November 2013, 23:19
#3
1 out of 2 members found this post helpful.
Cand am deschis acest topic, am crezut ca este de inteles ca cei ce vor primi SMS-ul sunt oameni care au acceptat acest lucru in prealabil.
Ca sa dau un exemplu :
Ai un magazin online unde vinzi haine si ai o baza de date de useri inregistrati care au completat si numarul de telefon. Cand s-au inregistrat au acceptat sa primeasca din cand in cand SMS-uri legate de produse, oferte pe site, etc.
La inceputul sezonului rece, aduci marfa noua de sezon ( ghete, geci, fulare, etc.. ) si vrei sa anuntui userii care sunt inregistrati pe site ca ai adus marfa noua.
Cum e mai bine ... le trimiti mail ? sau SMS ?
De ce intreb ? foarte multi utilizatori de internet nu prea mai citest mailul. Primesc sute de emailuri pe zi ,,, spamuri si oferte de la zeci de magazine/siteuri unde s-au mai inregistrat ei .. si cand intra in Inbox, arunca o privire peste ele si le sterge pe toate nu da importanta prea mare .. stie ca oricum primeste in fiecare zi ... si uite asa .. oferta ta risca sa nu fie vazuta... chiar daca, el, clientul, poate daca ar fi vazut ce oferta ai tu .. ar fi fost interesat sa isi cumpere .. ceva pentru iarna.
Si atunci ma intreb, oare nu ti-ai creste vanzarile daca ai trimite un SMS scurt in care ii spui ca ai adus marfa noua .. si il astepti pe site ? sms-ul sigur il va citi.
Bineinteles, nu trebuie sa abuzezi de acest lucru si sa dai SMS zilnic .. insa de 3-4 ori pe an cand .. aduci marfa total diferita de ce avea de obicei pe site ( vara ai mai multe tricouri... iarna .. schimbi in mare parte produsele,,, pentru ca cererea creste pentru produse de sezon ... si nu se mai vand tricouri la fel de mult ).
In concluzie pentru asta cer parerea ... oare ar avea mai mult efect SMSul sau .. clasicul e-mail ?
Imi cer scuze daca am fost inteles gresit.
Seara buna!
22nd November 2013, 23:25
#4
2 out of 3 members found this post helpful.
Postat în original de
emusro
spamuri si oferte de la zeci de magazine/siteuri unde s-au mai inregistrat ei .. si cand intra in Inbox, arunca o privire peste ele si le sterge pe toate nu da importanta prea mare .. stie ca oricum primeste in fiecare zi
Nu stiu cat de bine merge treaba cu SMSurile, dar te sfatuiesc, cand le trimiti sa faci acordurile bine intre subiect si predicat.
14th January 2014, 18:06
#9
1 out of 1 members found this post helpful.
Am un prieten care are o afacere cu haine (second si noi). Trimite sms cand primeste marfa noua (celor care si-au dat acordul, 90% fete). Alea sunt foarte multumite ca afla primele. Si dau navala.