Pagina 2 din 3 PrimulPrimul 123 UltimulUltimul
Rezultate 11 la 20 din 27

Subiect: Adevărul despre directoarele web

  1. #11
    Avatarul lui vladimir
    vladimir este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    4th November 2005
    Locaţie
    Cork
    Posturi
    234
    Putere Rep
    36


    Implicit

    Dap, poate în România dinamica e alta. Pentru site-urile în limba engleză blogurile şi site-urile de ştiri în opinia mea sunt cele pe care deţinătorul site-ului trebuie să se concentreze. E mai mult decât SEO, e rezultatul indirect al PR-ului făcut de owner.

    Motoarele de căutare deja vor "word of mouth", blogging cu linkuri către site-uri, articole de ziare la fel, tweets, s.a.m.d.

    Singurele directoare în care merită să intri şi care în opinia mea sunt safe, sunt DMOZ şi Yahoo.

  2. #12
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    70
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    47
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    70


    Implicit

    vladimir, atunci poate tura viitoare o sa specifici ca vorbesti despre .com si nu despre .ro

    Sint unii aici care nu fac diferenta si chiar cred tot ce se scrie.

  3. #13
    Avatarul lui vladimir
    vladimir este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    4th November 2005
    Locaţie
    Cork
    Posturi
    234
    Putere Rep
    36


    Implicit

    da, în .ro e posibil să nu fie atât de relevante ştirile, încă.

    Însă sunt convins că blogurile, twitter-ul şi DMOZ-ul contează.

    Ceea ce vreau să subliniez, este că fie pe plan internaţional sau local, directoarele nu sunt decât o formă artificială de a spune, "hei, ia uite, site-ul meu e important".

    Cred că dacă eforturile fiecărui deţinător de site ar fi concentrate pe ceea ce înseamnă expunere către public, atunci ar exista vânzări şi trafic cu adevărat.

    Site-urile mari, care au comapanii de promovare sănătoase, care cumpără reviewuri din blogosferă, care au backlinks din twitter, referinţe din site-uri de ştiri, ş.a.m.d sunt cele care au cel mai bun trafic.

    Nu văd nici un motiv pentru care aş cheltui bani şi timp în a inscrie site-ul în 100 de directoare .ro sau .com când aş putea cu banii respectivi să fac un gathering unde să aduc 10 noi vizitatori fideli pe site.

    Sau alternativ, să ma asigur că site-ul este în Yahoo directory/DMOZ.

    Vezi site-urile mari, nu au nevoie de SEO neapărat pentru a creşte. Direcţia din care porneşte promovarea ar trebui să fie: social (news, social media, video, audio, word of mouth) şi apoi on page SEO făcut OK.

    Revenind la motoare de căutare, e vorba de trend, şi când un motor de căutare din cele mari observă o creştere în numărul de linkuri, referinţe într-o anumită către un site. Nicidecum de faptul că am meta tag cu N keywords specifice site-ului meu, care ştim cu toţii că nu are nici un efect asupra rankingului, cel puţin în Google.

    Asta în cazul în care eşti de acord cu vorba, "văd ce funcţionează pentru alţii şi aplic şi pentru mine".

    Şi da, asta pune la îndoială:
    - că SEO nu e overrated (câţi de-aici mai au rezultate lately)
    - că a avea un site nu necesită atât de multă muncă ca un business offline
    - că e neapărat ieftin să te dai pe net antreprenor
    - că SEO e mai puternic decât social media

  4. #14
    Avatarul lui Butcher
    Butcher este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    33
    Data înscrierii
    15th June 2007
    Locaţie
    Constanta
    Vârstă
    43
    Posturi
    308
    Putere Rep
    33


    Implicit

    Twitter din punct de vedere stric SEO are valoare 0, toate linkurile sunt cu nofollow.

  5. #15
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    70
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    47
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    70


    Implicit

    Citat Postat în original de vladimir Vezi Post
    da, în .ro e posibil să nu fie atât de relevante ştirile, încă.

    Însă sunt convins că blogurile, twitter-ul şi DMOZ-ul contează.
    Conteaza, nu sint dubii in privinta asta. Poate exceptand Twittrul care da linkuri dar cu nofollow.

    Citat Postat în original de vladimir Vezi Post
    Ceea ce vreau să subliniez, este că fie pe plan internaţional sau local, directoarele nu sunt decât o formă artificială de a spune, "hei, ia uite, site-ul meu e important".
    Ceea ce e ok, in regional un link de pe un ip bun conteaza.

    Citat Postat în original de vladimir Vezi Post
    Cred că dacă eforturile fiecărui deţinător de site ar fi concentrate pe ceea ce înseamnă expunere către public, atunci ar exista vânzări şi trafic cu adevărat.
    Da, asta se SEM si nu SEO. SEO tine de motoarele de cautare, ptr ele ai nevoie de IBL-uri.

    Citat Postat în original de vladimir Vezi Post
    Site-urile mari, care au comapanii de promovare sănătoase, care cumpără reviewuri din blogosferă, care au backlinks din twitter, referinţe din site-uri de ştiri, ş.a.m.d sunt cele care au cel mai bun trafic.
    Fiind site-uri mari, normal ca au autoritate, deci traficul e o consecinta. Review-urile din blogosfera sint indicate, cu toate ca google poate detecta un link platit, mai ales daca toate review-urile au acelasi continut.
    Twitter are nofollow.

    Deci site-urile mici, avand nevoie de IBL-uri pot folosi directoarele, ptr multi blogul si twitterul sint o necunoascuta.


    Citat Postat în original de vladimir Vezi Post
    Nu văd nici un motiv pentru care aş cheltui bani şi timp în a inscrie site-ul în 100 de directoare .ro sau .com când aş putea cu banii respectivi să fac un gathering unde să aduc 10 noi vizitatori fideli pe site.
    100 de directoare de calitate urca un site la o cautare si pot aduce mai mult de 10 utilizatori. E in functie de cuvant cheie, dar discutam general.

    Un gathering are nevoie de mai mult decat niste bani, e vorba de incredere, recomandare, reputatie.

    Citat Postat în original de vladimir Vezi Post
    Sau alternativ, să ma asigur că site-ul este în Yahoo directory/DMOZ.
    Nu e asa usor sa bagi un site in directoarele astea, unu din ele e cu palata, celalalt inscrierea se face destul de greu.

    Citat Postat în original de vladimir Vezi Post
    Vezi site-urile mari, nu au nevoie de SEO neapărat pentru a creşte. Direcţia din care porneşte promovarea ar trebui să fie: social (news, social media, video, audio, word of mouth) şi apoi on page SEO făcut OK.
    Seo si Sem nu sint o strategie, ci o tactica de promovare. Normal ca SEO si SEM sa fie inclusa in strategia de promovare online, pe langa multe altele.

    Citat Postat în original de vladimir Vezi Post
    Revenind la motoare de căutare, e vorba de trend, şi când un motor de căutare din cele mari observă o creştere în numărul de linkuri, referinţe într-o anumită către un site. Nicidecum de faptul că am meta tag cu N keywords specifice site-ului meu, care ştim cu toţii că nu are nici un efect asupra rankingului, cel puţin în Google.
    Onpage si offpage trebuie sa se completeze. IBL-urile urca mai bine un site cu "meta tag cu N keywords specifice" (cu toate ca meta tag keywords nu mai e asa folosit), decat un site care are doar offpage.

    Ele trebuie sa fie in legatura, onpage si offpage.

    vladimir, nu zic ca ceea ce spui e sau nu adevarat, ci doar ca ceea trebuie sa facem diferenta intre ce se aplica pe .com si pe .ro In plus, nu ar trebui sa facem confuzii intre SEO si SEM.
    Ultima modificare făcută de Krumel; 12th August 2009 la 16:40.

  6. #16
    Avatarul lui Prometeu
    Prometeu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    39
    Data înscrierii
    27th October 2007
    Posturi
    1.434
    Putere Rep
    39


    Implicit

    Da, dar sa luam si exemplul site-urilor mici.
    Sa zicem ca sunt un pasionat de avioane. Am zeci de carti pe tema asta, stiu totul despre ele si uite ca ma gandesc sa fac un site. Pun o platforma de blog, platesc un template 100$ , ca deh, nu mor sa arat bine cu site-ul meu si incep sa scriu niste articole de calitatea I , tot ce tine de avioane. Unu care il intereseaza asa ceva gaseste sigur informatia pe siteul meu.

    Ei bine, totusi eu, detinatorul siteului mic, nu prea le am cu SEO. Cum promovez site-ul ?

    Totusi, un director web macar aduce google sa indexeze site-ul daca nu altceva si tot e bun. Dar de unde sa mai pui twiter, bloguri si alte chestii daca omu nu stie SEO, SEM, ce vreti dar totusi aduce content de calitate...
    Ce variante poate avea acel specialist pt a-si promova siteul? Ca nu cred ca incep bloggeri sa scrie despre cat de bun content are asa la misto[in caz ca ajung pe siteul despre avioane, desi improbabil].

    Am fost pus in situatia de mai sus pe un site mic, nisat, dar din fericire in .ro au fost de ajuns directoarele web. Ma intreb ce as fi facut pe .com

  7. #17
    Avatarul lui radu4us
    radu4us este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    5th February 2009
    Locaţie
    Online
    Vârstă
    43
    Posturi
    223
    Putere Rep
    30


    Implicit

    Pentru .com cred ca trebuie sa readuc in atentie articolul despre google authority. Desi cred ca regulile astea se aplica si pe .ro

  8. #18
    Avatarul lui vladimir
    vladimir este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    4th November 2005
    Locaţie
    Cork
    Posturi
    234
    Putere Rep
    36


    Implicit

    Ei bine, totusi eu, detinatorul siteului mic, nu prea le am cu SEO. Cum promovez site-ul ?
    a) înveţi seo
    b) foloseşti un template gratuit, şi plăteşti acei 100 EUR cuiva contra unor sfaturi elementare legate de site-ul tău. Cere recomandare pe site, cât mai public posibil.

    Totusi, un director web macar aduce google sa indexeze site-ul daca nu altceva si tot e bun.
    Este irelevant dacă eşti sau nu indexat în Google în primele două luni, traficul este infim în ambele cazuri.

    Krumel îi spune SEM, dar reluăm discuţia cu directoarele.

    Ce spun eu legat de blogging, twitter, presă, etc, aduce mai mult decât expunere pentru motoare de căutare. Se numeşte "temporal relevancy" (şi se pare că Google este deja reorganizat în direcţia asta).

    Acest temporal relevancy, vine ca un bonus peste promovarea pe care o primeşti din bloguri, twitter, ş.a.m.d. No follow e irelevant, construim site-uri pentru oameni, motoarele de căutare sunt baza în piramidă, nu vârful.
    Ultima modificare făcută de vladimir; 12th August 2009 la 20:35.

  9. #19
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    70
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    47
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    70


    Implicit

    Eu as spune SMM , care nu prea mai are treaba cu SEO si SEM.
    Sau SMO care tinde tot cam spre zona aia.

    Directoarele tin de SEM si SEO, ceea ce spui tu e altceva si e adevarat intr-o oarecare masura.

  10. #20
    Avatarul lui Prometeu
    Prometeu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    39
    Data înscrierii
    27th October 2007
    Posturi
    1.434
    Putere Rep
    39


    Implicit

    Citat Postat în original de vladimir Vezi Post
    a) înveţi seo
    b) foloseşti un template gratuit, şi plăteşti acei 100 EUR cuiva contra unor sfaturi elementare legate de site-ul tău. Cere recomandare pe site, cât mai public posibil.
    Un site despre fructe de padure. Cum ai promova tu un site despre fructe de padure pe twiterr si pe bloguri ? Cum obtii linkuri , cum obtii locul 1 la cautarea fructe de padure cand sa zicem ai cateva siteuri autoritare cu un banal articol pe primele 2 locuri si pe locul 3 mai ai din prostie si un site fructedepadure.ro care face reclama la nush ce sucuri cu fructe de padure.
    Eu unul zic ca chiar daca siteul meu despre fructe de padure ar trebui sa fie primul ca informatii, google nu l pozitioneaza. ceea ce zicea si Krumel.

    Nu stiu, imi trec prin cap cateva metode dar mi se par primitive.

    De fapt, eu incerc sa mai scriu ceva dar am realizat ca nu prea stiu ce vreau sa demonstrez, ajung sa ma contrazic singur in mintea mea. Oricum sper ca ai realizat ca eu nu te contrazic pe tine ci doar participam la discutie .

Pagina 2 din 3 PrimulPrimul 123 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Subdomenii in directoarele romanesti
    De thefan în forumul Directoare romanesti
    Răspunsuri: 10
    Ultimul Post: 1st December 2010, 23:40
  2. Directoarele - un lucru daunator?
    De radu4us în forumul Directoare romanesti
    Răspunsuri: 9
    Ultimul Post: 15th February 2009, 23:06
  3. directoarele
    De Ammadeuss în forumul Metode de promovare, Analiza trafic.
    Răspunsuri: 3
    Ultimul Post: 6th February 2009, 00:22
  4. SPAM in directoarele din .ro
    De meetzah în forumul Directoare romanesti
    Răspunsuri: 6
    Ultimul Post: 13th August 2008, 23:08
  5. Spam-ul si directoarele romanesti
    De mariusbatrinu în forumul SPAM made in .RO
    Răspunsuri: 3
    Ultimul Post: 19th January 2008, 02:36

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •