26th April 2012, 20:05
#2
1 out of 1 members found this post helpful.
De aceea exista categoriile. Daca site-ul are o categorie jocuri, cu o descriere relevanta, atunci ar trebui sa apara relevant. Daca advertorialul este despre jocuri si este postat intr-o categorie ..... salata, nu mai este relevant. Eu cel putin asa asi vedea lucrurile. Daca categoria are o descriere buna, atunci va fi relevant.
26th April 2012, 20:52
#7
1 out of 1 members found this post helpful.
Advertorialele ca si linkurile in cantitati mari dauneaza in general. Cel mai bine este sa obtii cam 10 backlinkuri pe saptamana daca nu pe luna chiar. Cresterea se face treptat si sigur decat rapid si prost....
28th April 2012, 22:12
#8
1 out of 1 members found this post helpful.
Alegem o nisa destul de mare (sa zicem jocuri). Sa presupunem ca avem 3 cuvinte de concurenta medie (jocuri cu motociclete, jocuri cu atv, jocuri cu barbie), si pe fiecare dintre ele facem cate un site. Vor avea, deci, 3 domenii exact match. Bat spre a alege una dintre urmatoarele doua solutii de mai jos, pentru crearea de backlinkuri de calitate din articole. Pe care dintre ele ati alege-o?
1) Pe domenii .ro generale se vor crea bloguri pe nisa respectiva. In fiecare dintre bloguri vor fi 3 categorii, cu numele cuvintelor cheie amintite de mai sus. In fiecare dintre cele 3 categorii se va posta continut fresh, de calitate, 10 bucati in fiecare categorie. Articolele vor fi legate intre ele prin linkuri (linkuri interne) si unele dintre acestea vor trimite linkuri catre surse importante de continut (wikipedia, s.a.).
2) Pe bloguri generale/personale cu vechime se va crea o categorie cu numele nisei mari (jocuri), unde va aparea un numar de articole in jurul celor 3 cuvinte.
O alta varianta ar fi, in aceleasi bloguri sa se creeze 3 categorii diferite (cele 3 cuvinte) si pe fiecare sa punem cate 10 articole.
Deci pe scurt, in ambele situatii vorbim de aceleasi articole, insa in primul caz ele vor fi postate pe bloguri noi, nisate, iar in al doilea caz pe categorii noi (nisate) din bloguri generale/personale.
In care dintre situatii linkurile puse in articole catre siteul care se doreste a fi promovat au valoare mai mare?
(in primul caz sunt siteuri noi dar nisate, in al doilea caz sunt siteuri cu vechime si autoritate, dar semi-nisate).