Dupa cum spune Matt Cutts in interviu:
http://videos.webpronews.com/2008/06...e-help-center/
ce spuneti de asta
multe le-am prins pe drum..
Dupa cum spune Matt Cutts in interviu:
http://videos.webpronews.com/2008/06...e-help-center/
ce spuneti de asta
multe le-am prins pe drum..
In mare parte din acel interviu nu prea am aflat nimic interesant.
Iata cum sunt structurate cele 10 min. ale interviului.
- primele 2 min: bla bla ce bine imi pare ca ai venit pe la noi
- 1 min. este ocupat de ticul verbal "you know"
- iar in ultimele 2 min. vorbeste despre noul favicon google.
Total: 5 minute cu informatii vagi, in care nu spune nimic interesant despre Nofollow Google Help Center
Esentialul il puteti afla din comentariul de sub videoclip.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)