29th December 2019, 11:46
#4
2 out of 2 members found this post helpful.

Postat în original de
Rapsodia
ce insemna un PBN bun? cate site-uri minim?
Numarul de siteuri e dat de competitie. Dar un PBN bun inseamna un PBN facut din siteuri ok, nu doar dropped domains cu multe linkuri proaste, penalizate, care nu rankeaza pentru nimic si etc. Un PBN bun ar fi facut din siteuri care pot fi acceptate in Adsense, sa zicem. Adica au content ok, au cateva sute de keyworduri ce rankeaza in Google si par siteuri "pe bune / adevarate".
30th December 2019, 02:51
#5
2 out of 2 members found this post helpful.

Postat în original de
sambo
Trei dintre proprietari au inceput sa aloce bugete mai consistente pentru Adwords, altii fac exitul din afacerile/siteurile bazate pe
SEO.
Mi se pare alegerea logica pentru o afacere sa faca prima oara Ads si pe urma (sau in acelasi timp) SEO, daca acele cuvinte cheie aduc un profit imediat.
De ce are pierde cineva timp si nervi pe ceva care necesita un buget lunar si nu este o certitudine.
Detronezi site-urile fruntase prin publicitate (exista deja un profit) iar in momentul care ceilalti SEO-isti "fac exitul", SEO-ul tau intra in efect si tai bugetul de publicitate.
Cateodata "afacerile" fac o oferta de a cumpara site-ul #1 #2 pozitionat organic la un pret avantajos - cel care a investit 10 ani de SEO nu il da ieftin si incepe procesul de mai sus.
N.B. Siteurile respective nu mai fac parte din categoria "concurenta medie".
Busy
30th December 2019, 16:28
#6
1 out of 1 members found this post helpful.
1) poti incerca sa rankezi pe cuvinte cheie long tail, fiecare in parte aduce mai putin trafic, dar 10 cuvinte long tail pot aduce in total mai mult trafic decat cuvantul principal. banuiesc ca nu e nou ce spun, doar am reamintit ideea asta.
2) chiar daca primele pozitii iau grosul, si ceilalti de pe prima pagina mai prind din trafic. am un site care e pe ultima pozitie din prima pagina, are cateva sute de vizitatori pe luna, ceea ce pt o firma mica inseamna clienti suficienti. pe urma, comportamentul utilizatorului poate varia, in sensul ca nu e musai sa dea clic pe siteuri in ordinea din serp, adica poate da clic pe siteurile 2, 5, 9 in functie si de cum ai titlul seo si metadescrierea, adica unde se regaseste el, vizitatorul.