Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 15

Subiect: Google Analytics - Atribuire Conversie

  1. #1
    Avatarul lui Marius Cristian
    Marius Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    44
    Data înscrierii
    14th January 2007
    Locaţie
    Bucuresti, Romania
    Posturi
    1.495
    Putere Rep
    44


    Implicit Google Analytics - Atribuire Conversie

    Caz concret:
    1. Din seo/adwords se intra in siteul promovat. se navigheaza. Apoi vizitatorul intra si pe alte siteuri.
    2. Peste 10 min se intra din nou in site direct (se introduce siteul in bara de adrese din site). Se cumpara.
    Ptr cine se atribuie conversia: seo/adwords sau direct?

  2. #2
    Avatarul lui Marius Cristian
    Marius Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    44
    Data înscrierii
    14th January 2007
    Locaţie
    Bucuresti, Romania
    Posturi
    1.495
    Putere Rep
    44


    Implicit

    Aceeasi problema cand se intra prima data din Facebook si apoi direct/seo/adwords/etc.
    Probabil raspunusl e acelasi.

  3. #3
    Avatarul lui alias74
    alias74 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    27
    Data înscrierii
    28th November 2010
    Locaţie
    Rome
    Vârstă
    47
    Posturi
    616
    Putere Rep
    27


    Implicit

    Cum poti stii ca e acelasi care a intrat in precedenta? Poate la un trafic mic prin poti sa-ti dai seama (desi nu stiu cum, poate acelasi browser, ISP si alti parametri) dar la un trafic mare ar fi mult mai greu mai ales in ai dovedi clentului ca , campania ta vinde.

  4. #4
    Avatarul lui Marius Cristian
    Marius Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    44
    Data înscrierii
    14th January 2007
    Locaţie
    Bucuresti, Romania
    Posturi
    1.495
    Putere Rep
    44


    Implicit

    Citat Postat în original de alias74 Vezi Post
    Cum poti stii ca e acelasi care a intrat in precedenta? Poate la un trafic mic prin poti sa-ti dai seama (desi nu stiu cum, poate acelasi browser, ISP si alti parametri) dar la un trafic mare ar fi mult mai greu mai ales in ai dovedi clentului ca , campania ta vinde.

    N-am reusit sa inteleg ce ai dorit sa spui.

    PS (si nicio legatura cu ce am scris mai sus): eu sunt clientul.

  5. #5
    Avatarul lui tymbark
    tymbark este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    41
    Data înscrierii
    5th November 2010
    Locaţie
    Iasi
    Posturi
    1.355
    Putere Rep
    41


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Din ce stiam, se seteaza un cookie de 30 de min, deci daca vine cineva din seo/adwords si reintra pe site DIRECT in urmatoarele 30 de min, se considera ca fiind aceeasi vizita (in cazul tau, conversia se atribuie pt SEO/adwords).

    Dar, chestia asta nu mai e valabila cand se schimba campania (adica orice vizitator din orgainc search, referral sau alt url creat de tine cu URL builder in care setezi o campanie anume), asa ca, in cazul in care vine un vizitator din seo, se plimba nitel pe site... iese, intra pe 10 min din adwords, conversia se atribuie AdWords in cazul asta, pt ca se considera o noua vizita.

    PS: mai multe detalii aici

    https://support.google.com/analytics/answer/2731565
    Signatura lipsa

  6. #6
    Avatarul lui Marius Cristian
    Marius Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    44
    Data înscrierii
    14th January 2007
    Locaţie
    Bucuresti, Romania
    Posturi
    1.495
    Putere Rep
    44


    Implicit

    @tymbark: Multumesc!

    Mai am o nelamurire.
    La ora 23:55 se intra din SEO si se navigheaza prin site pana la ora 00:10.
    Pana la ora 23:59 avem o vizita cu sursa din SEO, de la ora 00:00 avem o alta vizita cu sursa din ....?

  7. #7
    Avatarul lui tymbark
    tymbark este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    41
    Data înscrierii
    5th November 2010
    Locaţie
    Iasi
    Posturi
    1.355
    Putere Rep
    41


    Implicit

    Hm.. buna intrebare. N-am gasit nicio discutie pe net despre asta, dar, dupa logica mea, vizita de la ora 0:00 este considerata directa, pt ca vine de pe o alta pagina a aceluiasi site. Ar merge facut un experiment. Incerc cand am timp si revin cu raspunsul
    Signatura lipsa

  8. #8
    Avatarul lui Marius Cristian
    Marius Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    44
    Data înscrierii
    14th January 2007
    Locaţie
    Bucuresti, Romania
    Posturi
    1.495
    Putere Rep
    44


    Implicit

    In spiritul "corectitudinii" ar trebui ca noua vizita sa fie atribuita tot ptr SEO.
    Gandind strict tehnic (vizita incepe cu primul click, click care are o sursa)... pare a fi cum zici tu. Dar tot nu e corect.

    Am sa incerc sa testez si eu. Ca tot ora 23:55 e un moment in care esti mai liber.

    In alta ordine de idei, tot navigand se pare ca am citit "pe undeva" (cred ca atunci ma documentam despre modalitati de monitorizare a conversiilor) ca vizita poate fi setata la maxim 4 ore. Am cautat mult aseara sa regasesc aceasta limita, insa...
    Aici nu spune nimic: https://developers.google.com/analyt...nCookieTimeout
    Ultima modificare făcută de Marius Cristian; 29th October 2013 la 11:14.

  9. #9
    Avatarul lui tymbark
    tymbark este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    41
    Data înscrierii
    5th November 2010
    Locaţie
    Iasi
    Posturi
    1.355
    Putere Rep
    41


    Implicit

    Citat Postat în original de Marius Cristian Vezi Post
    Am sa incerc sa testez si eu. Ca tot ora 23:55 e un moment in care esti mai liber.
    No, vezi ca "midnight" reprezinta ora 0 pt fusul orar setat in profilul de analytics. Daca e un site pt un client din sua ce are setat GMT - 8, midnight-ul e undeva pe la ora 9 dimineata la noi, ceva de genul. Dar daca e un site romanesc, n-ai probleme de astea.
    Signatura lipsa

  10. #10
    Avatarul lui tymbark
    tymbark este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    41
    Data înscrierii
    5th November 2010
    Locaţie
    Iasi
    Posturi
    1.355
    Putere Rep
    41


    Implicit

    Citat Postat în original de Marius Cristian Vezi Post
    In alta ordine de idei, tot navigand se pare ca am citit "pe undeva" (cred ca atunci ma documentam despre modalitati de monitorizare a conversiilor) ca vizita poate fi setata la maxim 4 ore. Am cautat mult aseara sa regasesc aceasta limita, insa...
    Aici nu spune nimic: https://developers.google.com/analyt...nCookieTimeout
    Pai... _setSessionCookieTimeout() nu face ce vrei tu? Pui 14 400 000 ca valoare si ar trebui sa se pastreze vizita la 4 ore.

    Sau tu la ce te referi, ca nu stii daca-i oficiala valoarea asta de 4 ore? Vad mai multe exemple in care se seteaza cookie-ul la o ora.. deci e posibil sa mearga si 4, dar nu garantez
    Signatura lipsa

Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Influenta google analytics in pozitia google
    De alex.web în forumul Subiecte pentru incepatori
    Răspunsuri: 16
    Ultimul Post: 20th January 2013, 19:00
  2. Răspunsuri: 7
    Ultimul Post: 24th January 2011, 07:27
  3. Google Analytics
    De Andreib21 în forumul Google
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 31st October 2008, 13:44
  4. Google Analytics prin contul de Google AdWords
    De tiery în forumul Metode de promovare, Analiza trafic.
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 11th January 2008, 18:12
  5. Google Analytics nou
    De Cristian Mezei în forumul Stiri despre motoarele de cautare, SEO si Marketing
    Răspunsuri: 12
    Ultimul Post: 17th May 2007, 17:51

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •